Gå til innhold

Å eie campingvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endel av meg tenker at jeg søren ikke orker, da det virker klaustrofobisk tett, men så tenker jeg på barna! Hvis jeg finner en vogn som ligger så skjermet som mulig til, på en plass hvor barna alltid vil ha noe å gjøre og noen å leke med. Ved sjøen så vi kan bade, ikke så altfor langt hjemmefra og kanskje med egen båt så vi kommer litt unna. Samtidig MÅ vi jo ikke menge oss med de andre hele tiden? Eller hvordan fungerer egentlig campingplasser? Stemmer alle myter?

Anonymous poster hash: 2683b...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... jeg har vokst opp med hytte og er vandt med og trives med det. Ha privatliv og ikke være oppå alle andre til en hver tid. Er vel ikke det mest sosiale mennesket i verden heller. Hadde aldri orka å hatt vogn fast på et sted. Blir for tett for meg.

Vi har kjøpt en gammel campingvogn som vi bruker til helgeturer etc og det fungerer supert. Men det er trangt osv. Den blir brukt mest til soverom når vi har lyst til å reise litt rundt her og der. Fast hadde jeg aldri takla.

Anonymous poster hash: 5fc07...d4f

Skrevet

Aldri i verden. Jeg vil ha min egen dusj og do. Vi har hytte, og det passer for oss. Dessuten - så jæ***g trangt.

Anonymous poster hash: 9accb...4a8

Skrevet

Jeg er egentlig også vant til hytte, men den er litt langt unna og ungene synes det er litt kjedelig...

Anonymous poster hash: 2683b...427

Skrevet

Jeg synes campinglivet er helt herlig. Om du har en fast plass blir det vel som å ha hytte i et felt, dere vil få et forhold til naboen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...