Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Mannen og jeg er i bitter strid og midt oppi dette har vi drevet et firma sammen. Jeg har laget en Facebookgruppe som har noen hundre tilhengere. Nå som jeg er ute av firmaet, har jeg bare lyst til å slette hele driten. Dersom jeg gjør dette, kan det spores tilbake til meg? Eller er det noe jeg kan bli tatt på? Anonymous poster hash: 7908e...08d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Hvis det kun er du og han som er admin vil han jo skjønne at det er du som har sletta den, ettersom det kun er admins som kan gjøre det (eller de som har opprettet gruppa, i dette tilfellet deg). Anonymous poster hash: c8c23...a14
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Bitter strid, eller ei, du trenger vel ikke være så barnslig?? Gjør mannen din til admin og forlat gruppen selv... Hjelpes, rart det er krig i verden... Anonymous poster hash: 5c359...695
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Hvis du har oppretta den og er admin på den, så gjør du hva du vil. Han står jo fritt til å drive sin egen markedsføring på sosiale medier senere. Anonymous poster hash: 4969c...e2c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Bitter strid, eller ei, du trenger vel ikke være så barnslig?? Gjør mannen din til admin og forlat gruppen selv... Hjelpes, rart det er krig i verden... Anonymous poster hash: 5c359...695 Dette. Skjerpings, HI. Og hold konfliktene dine privat. Ingen grunn til å drive med drama på Facebook. Anonymous poster hash: 3d5cd...ccd
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Oppfører du deg som en drittsekk fordi du er i konflikt med mannen? Hvorfor ikke oppføre seg som en voksen dame, som du faktisk er. La mannen overta som admin for gruppen. Har dere barn? Tenk over at du skal samarbeide med mannen i mange år. Dere bør kunne tolerere hverandre resten av livet, for barnas skyld. Anonymous poster hash: 69934...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå