Gå til innhold

Sterilisering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er sterilisert her? Hva gjorde at du valgte denne løsningen? Har du noen gang angret? Har man vanlig menstruasjon og eggløsning?

Anonymous poster hash: 4173f...311
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg valgte det siden jeg ikke likte å ha en spiral inni meg og jeg var ferdig med barn. Har ikke angret. Har eggløsning og mensen som vanlig, men eggene kan ikke bli befruktet.

Anonymous poster hash: 81d64...7f8
Skrevet

Er det noen som er sterilisert her? Hva gjorde at du valgte denne løsningen? Har du noen gang angret? Har man vanlig menstruasjon og eggløsning?

Alt er som normalt men kan bli gravid fordet.

Jeg skal ikkje for ingen kjenner til min framtid. Det skjer ikkje meg holdningen.

Anonymous poster hash: ca1b9...629

Skrevet

Jeg skal ikkje for ingen kjenner til min framtid. Det skjer ikkje meg holdningen.

?

Det der skjønte jeg ingenting av?

Skrevet

?

Det der skjønte jeg ingenting av?

Ny mann, miste barna og etc.

Det er mulig og bli gravid men liten liten %

Skrevet

Jeg steriliserte meg da jeg var 35 år. Jeg hadde da 4 barn og helseproblemer som gjør at jeg ikke er anbefalt å få flere uansett hva som måtte skje videre i livet.

Sterilisering er det sikreste prevansjonsmidlet vi har, sikrere en f.eks hormonspiral. Mener det er mellom 99,8 og 99,9% sikkert. For meg som ikke tåler hormonpreparater er det derfor et godt valg.

Livmor og eggstokker gjør de ingenting med, så eggløsning og mens går som normalt. De fjerner en del av egglederen og svir igjen så eggene ikke kommer seg ned til livmor og sædceller ikke opp til eggene.

Anonymous poster hash: 17467...480

Skrevet

Jeg har også gjort det, etter at jeg var sikker på at jeg hadde de barna jeg ønsket meg. Tre biologiske er nok for denne kroppen! Det har vært helt supert, og har gitt meg både frihet og trygghet. Inngrep en fredag på dagen, hjem om kvelden, litt smerter lørdagen og i støtet til mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...