Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Hvordan ville du følte om noen stakk innom mens du gikk hjemme å modnes"? Min mor er truende til å komme på besøk mens dette pågår. Kan jeg låse døra og skru av ringeklokka? Jeg er en ganske privat person. Det å vise meg i så sårbar eller i smerte foran noen andre enn min mann, er en veldig stor påkjenning for meg. Anonymous poster hash: 648a9...f21
TPK Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Uff, noen eier jo bare ikke antenner... min mor er også troende til sånt, tror nok hun tror at hun er min beste venninne... Vet ikke helt hva jeg ville gjort, men hadde nok prøvd å være litt krass og si at i dag vil jeg være alene, du må nok gå. Mamma hadde nok blitt blodig fornærmet, men det må kanskje til i en sånn anledning.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Hvordan ville du følte om noen stakk innom mens du gikk hjemme å modnes"? Min mor er truende til å komme på besøk mens dette pågår. Kan jeg låse døra og skru av ringeklokka? Jeg er en ganske privat person. Det å vise meg i så sårbar eller i smerte foran noen andre enn min mann, er en veldig stor påkjenning for meg. Anonymous poster hash: 648a9...f21 Topp og fått besøk og glemme Korfor ein har ballong. Anonymous poster hash: a5c47...0a6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Tror ikke jeg ville sagt til henne at jeg var igang. Hvis du må si fra synes jeg det er helt greit å låse døra og koble ut ringeklokka. Det hjelper jo ikke akkurat å bli stressa og oppkavet. Bedre å slappe av alene Lykke til! Anonymous poster hash: 5ac89...1c8
*Nøtta* Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Da tenker du på deg selv og låser døra. Verre er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Ikke si noe hvilken dag det er! Hvorfor må din mor vite du er hjemme? Lås døra og trekk for gardinene! Anonymous poster hash: be5b4...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå