Gå til innhold

Tomatsuppe til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

med halv hvitløksbaguett, blir bra det? Slanker meg, og har ikke lyst på noe middag idag, derfor tenkte jeg på tomatsuppe.

Anonymous poster hash: ebede...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med halv hvitløksbaguett, blir bra det? Slanker meg, og har ikke lyst på noe middag idag, derfor tenkte jeg på tomatsuppe.

Og en smørete baguette til? På tide å lese næringsinnhold i mat kanskje?

Anonymous poster hash: d1c9f...230

Skrevet

Det må nå være greit så lenge suppen er hjemmelaget (ikke posesuppe). Om du slanker deg kan det kanskje være en ide å droppe baguetten, men det er veldig godt :)

Anonymous poster hash: 46ee5...798

Skrevet

Det må nå være greit så lenge suppen er hjemmelaget (ikke posesuppe). Om du slanker deg kan det kanskje være en ide å droppe baguetten, men det er veldig godt :)Anonymous poster hash: 46ee5...798

Nei, det er posesuppe.

Og bare suppe uten baguett, blir man mett på kun det a?

Skrevet

med halv hvitløksbaguett, blir bra det? Slanker meg, og har ikke lyst på noe middag idag, derfor tenkte jeg på tomatsuppe.Anonymous poster hash: ebede...f08

Og en smørete baguette til? På tide å lese næringsinnhold i mat kanskje? Anonymous poster hash: d1c9f...230

På tide å svare uten å spørre?

Skrevet

Det må nå være greit så lenge suppen er hjemmelaget (ikke posesuppe). Om du slanker deg kan det kanskje være en ide å droppe baguetten, men det er veldig godt :)Anonymous poster hash: 46ee5...798

Nei, det er posesuppe.

Og bare suppe uten baguett, blir man mett på kun det a?

Tror du må lese deg litt opp på hva kroppen trenger av næring. Hvis du skal ha ferdigsuppe så er det bedre å lage kjøttboller som du har oppi og spise en salat ved siden av. Den industribaguetten bør du holde deg unna.

Det er enkelt å lage tomatsuppe selv. Kan anbefale Trines matblogg tomatsuppe.

Anonymous poster hash: 27111...ee3

Skrevet

Lag hjemmelaget! nam nam! Det er faktisk veldig godt :)

Anonymous poster hash: a64c4...e46
Skrevet

Putt oppi ekstra grønnsaker i suppa, evt et egg, så metter den mer. Ikke bli fristet til å ha i mer pasta, pølse ellet kjøttdeig, da blir det plutselig mye kalorier likevel. Du kan også ta litt grovbrød hvis du føler du må ha brød til.

Skrevet

med halv hvitløksbaguett, blir bra det? Slanker meg, og har ikke lyst på noe middag idag, derfor tenkte jeg på tomatsuppe.Anonymous poster hash: ebede...f08

Og en smørete baguette til? På tide å lese næringsinnhold i mat kanskje? Anonymous poster hash: d1c9f...230
På tide å svare uten å spørre?

Slanker meg jeg og. 16 kg på 4 mnd.

Det går greit så lenge det er ein halv bagis.

Anonymous poster hash: 83bbf...014

Skrevet

Nei, det er posesuppe.

Og bare suppe uten baguett, blir man mett på kun det a?Anonymous poster hash: ebede...f08

Tror du må lese deg litt opp på hva kroppen trenger av næring. Hvis du skal ha ferdigsuppe så er det bedre å lage kjøttboller som du har oppi og spise en salat ved siden av. Den industribaguetten bør du holde deg unna.

Det er enkelt å lage tomatsuppe selv. Kan anbefale Trines matblogg tomatsuppe. Anonymous poster hash: 27111...ee3

Spiser ikke brød, spiser ikke godteri og drikker ikke brus, en halv baguett gjør ingen skade vel?

Men den resepten skal jeg se på, takk! :)

Skrevet

På tide å svare uten å spørre?Anonymous poster hash: ebede...f08
Slanker meg jeg og. 16 kg på 4 mnd.

Det går greit så lenge det er ein halv bagis. Anonymous poster hash: 83bbf...014

Gratulerer, så flink du er!!

Skrevet

Selvfølgelig kan du spise tomatsuppe og hvitløksbaguett!
Det har vi til middag i dag, pluss egg, ost oppi også pasta :-D Nam nam 

Anonymous poster hash: c04bb...315
Skrevet

Den baguetten hadde jeg droppet. Tomme kalorier og den metter ikke.

Skrevet

Nei, det er posesuppe.

Og bare suppe uten baguett, blir man mett på kun det a?Anonymous poster hash: ebede...f08

Det er enkelt å lage tomatsuppe selv. Kan anbefale Trines matblogg tomatsuppe. Anonymous poster hash: 27111...ee3

Spiser ikke brød, spiser ikke godteri og drikker ikke brus, en halv baguett gjør ingen skade vel?

Men den resepten skal jeg se på, takk! :)

Det er selvfølgelig ikke ideelt med hvitt fettete brød på diett, men spiser du minimalt med karbo resten av dagen så går det helt greit så lenge du ikke skal konkurrere i fitness. Men da er det voiktig å unngå karbo resten av dagen :) Det aller beste diettmessig sett så skulle karbohydratene vært inntatt til frokost, og nesten helt karbofritt resten av dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...