Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Har vært der oppe mange ganger på ferie, og er helt bergtatt av naturen og omgivelsene. Har vært der på ulike årstider så jeg vet at alt er ikke like idyllisk men alt har sin sjarm Har veldig lyst til å flytte opp dit, men mannen har ikke lyst. Dette er en stor drøm i livet, så jeg har veldig lyst til å reise et år eller to, så kan han komme på besøk i perioder. Han har helt fri ca 3-4mnd i året grunnet hans jobb. Har ingen barn grunnet mislykket ivf, skal prøve på nytt om ca et par år om vi har råd Er det skikkelig galskap å gjøre noe sånt? Jeg er vanligvis en veldig forutsigbar person og Gjør aldri noe utenfor boksen.. Mannen syns det er ok for en periode forresten, har tidligere også bodd langt fra hverandre under studietid. Anonymous poster hash: 78a18...03f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Jeg har aldri vært der, men ville absolutt gjort dette hvis alt lå til rette Jeg kan forsåvidt bo der jeg og:p Anonymous poster hash: 7601b...18c
Husbygger Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Vi gjorde det I 2006, bodde der oppe I 4 år. Du må ha jobb og kunne forsørge deg selv for å bo der oppe. Leie prisene er høye, hvis du ikke er heldig og får en jobb I Store Norske eller I Lokalstyret som har de beste leieprisene der oppe ☺
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Klar over at man må ha jobb ja ser det er en ledig jobb i Lokalstyret som jeg har tenkt å søke på. Men det er sikkert mange søkere på stillinger der oppe. Hi Anonymous poster hash: 78a18...03f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Jeg bodde der i 1 1/2 år. Det var en helt fantastisk opplevelse, og den tiden vil jeg aldri glemme! Er så utrolig glad for at jeg har gjort det!!! Anonymous poster hash: 91a1f...549
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå