Gå til innhold

Hvordan lapper man bukser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen bukser det er hull i kneet på. Har lyst til å lappe dem sammen isteden for å kaste de. Hvordan gjør man det ?

Hva trenger jeg å kjøpe inn ?

Anonymous poster hash: 990c2...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kjøpe strykemerker på stoffbutikker. Stryker på, gutta syns det er helt topp. De sitter ikke alltid så lenge, vet noen bruker å sy noen sting i tillegg for å få de til å sitte men det orker ikke jeg. Når merket faller av syr jeg bare på nytt, eller så er buksa klar til å kastes. Får i alle fall forlenget levetiden til buksa, dumt å kaste klær som bare har et lite hull på kneet og ellers er like fine.

Anonymous poster hash: 5f161...c27

Skrevet

På f.eks HM selger de lapper med div mønster, f.eks Hello Kitty, fotball, bil e.l. som du kan stryke på. Jeg bruker vanlig nål og tråd for å sette noen sting rundt lappen etter at den er strøket på, for erfaringsmessig vet jeg at strykelappene løsner litt i vask.

Sybutikker har gjerne også slike lapper med morsomme mønster på til å stryke på.

Ligger mange bilder på nett, og du trenger ikke noe annet enn lappen, nål og tråd :)

http://future.rssing.com/chan-1224876/all_p10.html

Anonymous poster hash: 7e7c0...0b6
Skrevet

På f.eks HM selger de lapper med div mønster, f.eks Hello Kitty, fotball, bil e.l. som du kan stryke på. Jeg bruker vanlig nål og tråd for å sette noen sting rundt lappen etter at den er strøket på, for erfaringsmessig vet jeg at strykelappene løsner litt i vask. Sybutikker har gjerne også slike lapper med morsomme mønster på til å stryke på. Ligger mange bilder på nett, og du trenger ikke noe annet enn lappen, nål og tråd :) http://future.rssing.com/chan-1224876/all_p10.html Anonymous poster hash: 7e7c0...0b6

Det er buksene Mine som skal lappes så vil helst ikke ha hello kity ol. ;)

Hvor får man tak i lapper som ser ut som olabukser ?

Hi

Skrevet

På f.eks HM selger de lapper med div mønster, f.eks Hello Kitty, fotball, bil e.l. som du kan stryke på. Jeg bruker vanlig nål og tråd for å sette noen sting rundt lappen etter at den er strøket på, for erfaringsmessig vet jeg at strykelappene løsner litt i vask. Sybutikker har gjerne også slike lapper med morsomme mønster på til å stryke på. Ligger mange bilder på nett, og du trenger ikke noe annet enn lappen, nål og tråd :)http://future.rssing.com/chan-1224876/all_p10.html Anonymous poster hash: 7e7c0...0b6

Det er buksene Mine som skal lappes så vil helst ikke ha hello kity ol. ;)

Hvor får man tak i lapper som ser ut som olabukser ?

Hi

Panduro, jysk og enkelte andre tekstilbutikker har strykelapper i jeanstoff, og i forskjellige farger :) Koster rundt 30-35 kr for 2 lapper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...