Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 har noen bukser det er hull i kneet på. Har lyst til å lappe dem sammen isteden for å kaste de. Hvordan gjør man det ? Hva trenger jeg å kjøpe inn ? Anonymous poster hash: 990c2...c81
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Jeg bruker kjøpe strykemerker på stoffbutikker. Stryker på, gutta syns det er helt topp. De sitter ikke alltid så lenge, vet noen bruker å sy noen sting i tillegg for å få de til å sitte men det orker ikke jeg. Når merket faller av syr jeg bare på nytt, eller så er buksa klar til å kastes. Får i alle fall forlenget levetiden til buksa, dumt å kaste klær som bare har et lite hull på kneet og ellers er like fine. Anonymous poster hash: 5f161...c27
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 På f.eks HM selger de lapper med div mønster, f.eks Hello Kitty, fotball, bil e.l. som du kan stryke på. Jeg bruker vanlig nål og tråd for å sette noen sting rundt lappen etter at den er strøket på, for erfaringsmessig vet jeg at strykelappene løsner litt i vask. Sybutikker har gjerne også slike lapper med morsomme mønster på til å stryke på. Ligger mange bilder på nett, og du trenger ikke noe annet enn lappen, nål og tråd http://future.rssing.com/chan-1224876/all_p10.html Anonymous poster hash: 7e7c0...0b6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 På f.eks HM selger de lapper med div mønster, f.eks Hello Kitty, fotball, bil e.l. som du kan stryke på. Jeg bruker vanlig nål og tråd for å sette noen sting rundt lappen etter at den er strøket på, for erfaringsmessig vet jeg at strykelappene løsner litt i vask. Sybutikker har gjerne også slike lapper med morsomme mønster på til å stryke på. Ligger mange bilder på nett, og du trenger ikke noe annet enn lappen, nål og tråd http://future.rssing.com/chan-1224876/all_p10.html Anonymous poster hash: 7e7c0...0b6 Det er buksene Mine som skal lappes så vil helst ikke ha hello kity ol. Hvor får man tak i lapper som ser ut som olabukser ? Hi Anonymous poster hash: 990c2...c81
Kanutten83 Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 På f.eks HM selger de lapper med div mønster, f.eks Hello Kitty, fotball, bil e.l. som du kan stryke på. Jeg bruker vanlig nål og tråd for å sette noen sting rundt lappen etter at den er strøket på, for erfaringsmessig vet jeg at strykelappene løsner litt i vask. Sybutikker har gjerne også slike lapper med morsomme mønster på til å stryke på. Ligger mange bilder på nett, og du trenger ikke noe annet enn lappen, nål og tråd http://future.rssing.com/chan-1224876/all_p10.html Anonymous poster hash: 7e7c0...0b6 Det er buksene Mine som skal lappes så vil helst ikke ha hello kity ol. Hvor får man tak i lapper som ser ut som olabukser ? Hi Anonymous poster hash: 990c2...c81 Panduro, jysk og enkelte andre tekstilbutikker har strykelapper i jeanstoff, og i forskjellige farger Koster rundt 30-35 kr for 2 lapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå