Gå til innhold

Sukk fra annen bhg ansatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bare si at vi tar så godt vare på deres små barn. Alle og en hver. Alle får det de trenger om de er 0 eller 5 år. Alle barn får sine behov dekket, hver eneste dag.

Og nybegynnere og de aller minste, ja de får til og med det lille ekstra.

Og la barn på 1 år begynne i barnehage er veldig vanlig og personalet på småbarn har god erfaring og dere skulle sett hvor godt de har det igjennom hele dagen.

Jeg elsker jobben min, elsker å gi barn trygghet omsorg og gode barnehagedager (og minner), og min arbeidsplass gjør alt for barn - og foreldre. Derfor elsker jeg min jobb!

Hilsen omsorgsfull ansatt som tar godt vare på alle og en hver, uansett alder, kjønn og bakgrunn. ❤️🍼👶🏼

Jeg skulle gjerne hatt dere som er negativt til 1 åringer i min bhg, vist dere hvordan dere gjør det med de små og ikke minst dems foreldre. Og foreldrene burde også sett det ❤️

Velkommen til barnehagen 👶🏼👶🏼👶🏼💜💙

Hilsen annen bhg ansatt

Anonymous poster hash: ffd5b...008

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker som de ansatte i sønnen vår sin barnehage og godt er det :) Vi kunne dessverre ikke ha han hjemme lengre pga økonomien, prøvde å vinne i lotto men det gikk ikke. Her i huset må begge jobbe så sønnen vår får mat, klær og et tak over hodet. De som mener at vi burde hatt han hjemme uansett vet ikke hva de snakker om. Og han stortrives i barnehagen, fra dag en :)

Anonymous poster hash: c972f...09a

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg tror deg så gjerne :)

Mitt hjertesukk angående barnehageansatte er at de tjener så alt for dårlig til å gjøre den viktige jobben de gjør. Det er flaut.

Skrevet

Men er det noe negativt med å ha 1 åringen hjemme da?

Anonymous poster hash: a4f7a...50f

Gjest Antarctica
Skrevet

Men er det noe negativt med å ha 1 åringen hjemme da?Anonymous poster hash: a4f7a...50f

Absolutt ingen ting, men når man får tråder der seksåringen aldri har vært borte fra mor og far før skolestart, bør man kanskje se for seg andre muligheter...

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt dere som er negativt til 1 åringer i min bhg, vist dere hvordan dere gjør det med de små og ikke minst dems foreldre. Og foreldrene burde også sett det ❤️

Så flott! Dessverre er det ikke slik i alle barnehager. Jeg har selv sett tilstrekkelig nok ettåringer som sitter litt for lenge og hyler trøstesløst alene et sted i barnehagen. Jeg er fremdeles negativ til ettåringer i barnehagen, jeg ble ikke det minste overbevist om noe annet på grunnlag av dette innlegget. Jeg tviler ikke på at de fleste ansatte vil, men ressursene strekker dessverre ofte ikke til.

Anonymous poster hash: 81c48...11a

Gjest Antarctica
Skrevet

Her er MoBa-rapporten, den forteller at gode barnehager er avgjørende.

Skrevet

jeg skjønner jeg har vært utrolig heldig med barnehagen til mine 3. Alle har stortrives fra dag 1. De har vært 11 måneder, 14 måneder og 10 måneder ved oppstart.

Anonymous poster hash: 525d7...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...