Gå til innhold

Har dere stort hus? Og er det fint? Og

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sier venner og familie?

Vi liker godt å ha stor plass og har et stort hvitt hus, akkurat som jeg drømte om når jeg var liten.

Jeg elsker interiør og det lille ekstra og elsker å stusle med hjemmet vårt.

Jeg elsker å stå opp og gå fra rom til rom og at det er pent!

Merker at ungene også elsker det, og venner av de driver ofte og tar bilder når de er hjemme hos oss.

Mannen min er verdens snilleste og både vi og ungene samarbeider om maling og stadig små nye prosjekter!

Vi gjør ting sammen og det er virkelig hyggelig!

Hvordan er det hjemme hos dere?

Anonymous poster hash: 656d8...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok! 😂😂😂

Anonymous poster hash: daa26...19f

Skrevet

Vi bor i blokk.

3 soverom på 5 pers.

Fullt i alle rom

Interiør hva er det?

Skal kjøpe hus i løpet av våren så da får vi mere plass å rote på 😀😀😀😁

Anonymous poster hash: 7d510...29c

Skrevet

Vi har et stort hus ja, ca 250 kvm, 2 mål tomt, innerst i en blindvei på en høyde, med utsikt til havet. Veldig fin plass, og morsomt litt annerledes hus med krinkler, halve etasjer, store vindusflater, mange rom osv.

Men jeg er overhodet ikke flink med interiør, vi har ikke så mye penger så her er en salig blanding av arvet, nytt, billig og dyrt. Det er hjemmekoselig og en god atmosfære i huset vårt, vi får mye skryt for utsikten, plassen og hvor koselig det er å være på besøk her. Men det er ikke akkurat noe interiørmagasin her nei, smårotete og ingenting passer egentlig sammen, ikke noen gjennomført stil. Det er hjemmet vårt, og vi trives her alle sammen ;)

Anonymous poster hash: ad226...ba0
Skrevet

Vi har et stort hus ja, ca 250 kvm, 2 mål tomt, innerst i en blindvei på en høyde, med utsikt til havet. Veldig fin plass, og morsomt litt annerledes hus med krinkler, halve etasjer, store vindusflater, mange rom osv.

Men jeg er overhodet ikke flink med interiør, vi har ikke så mye penger så her er en salig blanding av arvet, nytt, billig og dyrt. Det er hjemmekoselig og en god atmosfære i huset vårt, vi får mye skryt for utsikten, plassen og hvor koselig det er å være på besøk her. Men det er ikke akkurat noe interiørmagasin her nei, smårotete og ingenting passer egentlig sammen, ikke noen gjennomført stil. Det er hjemmet vårt, og vi trives her alle sammen ;)

Anonymous poster hash: ad226...ba0

Det er jo akkurat sånn det skal være:)!

Vi har ei heller alt nytt. Vi har faktisk svært lite nytt.

Vi har kjøpt masse møbler billig av en gammel svensk herregård som skulle selges, vi har pusset de opp og patinert osv.

Er en salig blanding hos oss også:)

Så deilig det høres ut med utsikt!

Anonymous poster hash: 656d8...4ea

Skrevet

Har et lite rødt hus i skogkanten <3

Tre soverom og kjellerstue så har den plassen vi trenger.

Ikke noe fancy hos oss, men huset er pent både innvendig og utvendig. Når folk er på besøk er gjerne "koselig" adjektivet de bruker :)

Anonymous poster hash: fdabf...827

Skrevet

Jeg syns det er veldig fint hos oss, når det er helt rent og ryddig... 😁😁 Er jeg som bestemmer stort sett det meste av interiør, og etter noen år med redebygging passer det meste sammen. Syns også det er hjemmekoselig her 😊 Mange sier at det er fint her, men er det ikke sånt alle sier når de er på besøk???! 😉

Skrevet

Bor i hus. Tre stuer,(ene veldig liten). Kjøkken, 4 soverom og dessverre kun 1 bad,. kjeller med to store rom Jeg er nok ikke spesielt opptatt av interiør. Men har en blanding av ting jeg er glad i. En del gammelt (arv), noe nytt, noe jeg har fått og ting jeg har kjøpt på mine utallige reiser i inn og utland, (før jeg fikk mann og barn.) Har vel det man kaller en hjemmekoselig stil. Det er nok også den kommentaren jeg får høre av besøkende. 

Skrevet

Jeg er også opptatt av interiør, og synes vi har det fint, men den dagen jeg går rundt fra rom til rom å "beundrer" kan dere ringe de med de hvite frakkene..

Anonymous poster hash: d8be3...46d

Skrevet

Ca 270 kvm og 2 mål med nydelig hage med masse frukt, grønnsaker og bær:) utsikt mot oslofjorden i ene enden og skogen i andre enden. Huset er fra 40 tallet, men er fornyet og bygget ut flere ganger. Elsker huset vårt, men det gjenstår en del oppussing. Har bl. A et heslig belegg i gang, trapp og på kjøkken. Vi må prioritere nytt tak og drenering før vi kan begynne på det.

Med 4 små unger i hus gidder jeg ikke bry meg om interiør og nips. Her skal ingen være redd for å søle eller at ting skal bli ødelagt. Har stort sett billige møbler fra IKEA ;-) expedithyller med bøker og leker om hverandre :)

Når ungene blir større derimot, skal jeg hente frem interiørdamen i meg :)

Folk sier at de synes det er så herlig å være her og at de får en veldig ro her. Spesielt mannens kamerater ;) Og så skryter de veldig av hagen og kunsten på veggene.

Skrevet

Nei, spesielt stort er det ikke. Men det har fire soverom og to bad. Og når det er ryddig og rent trives alle godt her.

Men så var mine drømmer nok noen helt andre enn dine da jeg vokste opp. Drømte mer om reiser ut i verden enn om interiørmagasinhjem...

Anonymous poster hash: 1dee3...a33

Skrevet

Vi bor i en stor nyoppusset fireromsleilighet på et hyggelig sted i utkanten av Oslo. Har en kjempestor balkong uten innsyn. Det er utrolig deilig. Jeg drømte også om hus før, men ikke nå lenger.

Vi har stor plass, to bad. Tre soverom, det ene er barnerom og det andre bruker vi som kontor. Stua er stor og kjøkkenet er stort.

Vi trenger aldri klippe gress eller måke snø, vi trenger aldri å male huset, vi har kort vei til både marka og butikken, og ikke lang til t-banen ned til byen.

Anonymous poster hash: 5f396...f9c

Skrevet

Bor trangt nå, men det er fordi vi sparer til å bygge hus. Da er planen å bygge et stort og fint hus. Rundt 250 kvm med garasje og utleie. Drømmetomten har vi allerede kjøpt. God plass og perfekt beliggenhet. Utsikten er fantastisk! Gleder meg som en unge til vi endelig kan flytte inn i drømmehuset vårt. :)

Anonymous poster hash: 12019...514

Skrevet

Vi bor i stort hus, 400 kvadrat, fem soverom og fire bad. Utfordringen er å få et stort hus hjemmekoselig. Har malt farge på alle vegger som var malt hvite til visning. Vaskehjelp må vi også ha, hver uke. Elsker å bo i stort hus :)

Anonymous poster hash: 4a995...d98

Skrevet

Nytt hus 360 kvadrat med alt. Men er dårlig til å innrede og ikke mulighet til å kjøpe alt jeg ønsker meg dessverre . eller prioriterer det ikke da

Anonymous poster hash: 48969...5be

Skrevet

Jeg er også opptatt av interiør, og synes vi har det fint, men den dagen jeg går rundt fra rom til rom å "beundrer" kan dere ringe de med de hvite frakkene..

Anonymous poster hash: d8be3...46d

Haha!😅

Anonymous poster hash: 65912...408

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...