Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Har vasket og vasket, flekken/skitten (jord/sand fra bhg) går ikke vekk..... Bambus.. Er det håp eller bare å hive? Anonymous poster hash: 44bfc...3ab
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Her kommer bilde.. Anonymous poster hash: 44bfc...3ab
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Er det så nøye da? Når den er vasket flere ganger så er den jo egentlig ikke skitten lenger. Hadde ikke kastet den av den grunn. Ha den som skift i skiftekurven i bhg? Vet ikke om du har gjort det, men er tips er flekkfjerning FØR vask Anonymous poster hash: deeaa...226
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Er det så nøye da? Når den er vasket flere ganger så er den jo egentlig ikke skitten lenger.Hadde ikke kastet den av den grunn.Ha den som skift i skiftekurven i bhg? Vet ikke om du har gjort det, men er tips er flekkfjerning FØR vask Anonymous poster hash: deeaa...226 Har ikke gjort det! Trodde det skulle gå av i vask. Men de i bhg tror vel jeg legger skittent tøy i kurven hvis jeg legger den der Anonymous poster hash: 44bfc...3ab
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Man ser tydelig forskjell på rene og møkkete klær😃 Det er "vanlig" å ha litt mindre fine klær med flekker ol i skifte kurven i bhg. Klær med flekker er ikke møkkete :-) ta deb med i bhg du 👏🏼 Hilsen bhg ansatt Anonymous poster hash: 6bc92...483
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Er det så nøye da? Når den er vasket flere ganger så er den jo egentlig ikke skitten lenger.Hadde ikke kastet den av den grunn.Ha den som skift i skiftekurven i bhg? Vet ikke om du har gjort det, men er tips er flekkfjerning FØR vask Anonymous poster hash: deeaa...226 Har ikke gjort det! Trodde det skulle gå av i vask. Men de i bhg tror vel jeg legger skittent tøy i kurven hvis jeg legger den der Anonymous poster hash: 44bfc...3ab De i bhg er HELT sikkert vant til klær med flekker som ikke går av i vask. Anonymous poster hash: 5b034...60f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Hvorfor gå med flekkete klær i bhg? Går dere med flekkete tøy på jobben?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 Hvorfor gå med flekkete klær i bhg? Går dere med flekkete tøy på jobben? Det er over hodet ikke sammenlignbart. På jobben ville folk sett rart på deg om du gikk rundt i klær med store flekker på. I bhg er det ingen som bryr seg, heller ikke de som har klærne på. Dessuten ser det ut som dette er en strømpebukse, altså et plagg som vanligvis brukes under andre plagg. Anonymous poster hash: 5b034...60f
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Hvorfor gå med flekkete klær i bhg? Går dere med flekkete tøy på jobben? Det er over hodet ikke sammenlignbart. På jobben ville folk sett rart på deg om du gikk rundt i klær med store flekker på. I bhg er det ingen som bryr seg, heller ikke de som har klærne på. Dessuten ser det ut som dette er en strømpebukse, altså et plagg som vanligvis brukes under andre plagg. Anonymous poster hash: 5b034...60f Det er en body Anonymous poster hash: 44bfc...3ab
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Jeg leker ikke i sandkassa når jeg er på jobb.... Anonymous poster hash: b657a...184
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Hvorfor gå med flekkete klær i bhg? Går dere med flekkete tøy på jobben?Nei, men nå er det mange slags klær de bruker i barnehagen som jeg ikke bruker på jobb. F.eks går jeg sjelden rundt i bare genser og strømpebukse, men dette er det jo helt vanlig å hoppe rundt i inne i barnehagen.Barnehageklær skal være funksjonelle og gode å leke i, da er det uviktig om bodyen har en lite flekk som ikke går av i vask. Plagget er jo rent. Anonymous poster hash: 0af19...ca5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Du kan farge den, men tekstilfarge er også ganske dyrt så du bør samle opp flere flekkete klær og farge en liten ladning f.eks mørkeblå. Ellers er litt flekkete tøy helt greit i skiftekurven i barnehagen altså, plagget er vasket og rent selv om det er en flekk som ikke går vekk. Anonymous poster hash: c3f4c...39d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Legg den i klorvann! Og vask deretter på 60g med Vanish Gold Anonymous poster hash: 581f7...969
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Vi ser godt forskjell på møkkete klær og klær med flekker som ikke går av i vask. Bruk den som skiftetøy i bhg. Og ja jeg går med flekkete klær på jobb. Jobber i bhg, og da går det knapt en time før klærne er blitt flekkete, snørr, mat, sand og maling i skjønn forening. :-) Anonymous poster hash: f4d5a...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå