Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #1 Skrevet 11. august 2015 Er andregangsgravid og sliter ikke med bekkenet noe særlig heldigvis. Første graviditet fikk jeg skikkelig vondt bekkenløsning og slet med å gå! Det varte til 1,5 år etter fødselen. I starten av denne graviditeten så hadde jeg bekkenløsning og vondt, men nå uke 29 så har jeg ikke! Er det unormalt? Hva betyr det? Er bekkenet "ferdig løsna"? har ikke hatt spesielt vondt på en god stund. Og det andre spm, hadde visst romslig bekken før første fødsel, men babyen ble festet. Er det lite sannsynlig at babyen fester seg sene gang? Anonymous poster hash: 10758...17a
shari_z Skrevet 11. august 2015 #2 Skrevet 11. august 2015 Tror ikke det er unormalt at bekkenet kan bli litt bedre, men kanskje ikke helt vanlig heller. Jeg har slitt mye med bekkenet etter 3. fødsel, var i fysioterapi i 4 år etterpå. Jeg fikk vite at babyen kan komme så langt nede i bekkenet at den hjelper å stabilisere bekkenet - uten at den nødvendigvis fester seg. Og det er normalt at babyen ikke fester seg på flergangangsfødende før fødselen er i gang. Når alt dette er sagt, så tror jeg heller ikke det er noe fast fasit på bekkenproblemer. Nytt at du ikke har vondt nå og kan kose deg. :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Det er veldig vanlig at smertene letter bør barnet fester seg, dersom det er symfysesmerter en har. Anonymous poster hash: efa74...a92
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 Takk for svar, men jordmor kjente på leie osv uke 28 og da lå ungen i seteleie. Men snur seg og så vet hun ikke er festa Men dette er ikke nytt, har hatt det sånn i 9 uker eller noe nå! Hmmmmm Anonymous poster hash: 10758...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå