Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Sønnen min blir 11 år nå i mai. Vurderer badebursdag. Nå sier han at han heller vil ha den hjemme. Det blir enten hele klassen på 18 ellef bare guttene på 8 stk. Vi har ikke supergod plass. Hva kan de finne på? Hoppe på trampolina kan de jo. Tenker at im det blir hjemme så blir det bare guttene. De får ikke sitte å spille PS4. Tenkte å lage taco men hva kan de finne på? Ikke morsomt å måtte stå i kø på trampolina hele tiden heller. 😁 Forslag?? Anonymous poster hash: 498b9...fec
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Vi pleier alltid å ha en del ulike leker som vi har hatt siden de begynte i første klasse: halen på grisen, blåse bomull på gulvet -konkurranse (frem og tilbake med henden på ryggen.), huske lek: Kims - lek og en hovedlek der de deles i to grupper og får ulike spørsmål de skal svare på og må bevege seg litt rundt i hagen. Selv om de er 12 synes de at dette er gøy, spesielt om man som foreldre styrer det hele og gjør det spennende med å ta tida og "kommentere" underveis. Har to gutter og jeg føler jeg har svart belte i bursdagsfeiring. Inni mellom lekene er det to runder med spising: frukt, pølser og senere kake. Det blir også tid til at guttene bruker nettbrett og datamaskin på rommet og bare snakker sammen. Anonymous poster hash: c8073...2f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå