Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Har startet i en lav stilling som er fast..og jobber ekstra i tillegg.før dette hadde jeg aap.noen som vet hva som skjer hvis man blir gravid når man ikke har full stilling.hva skjer etter fødsel og hvis man blir sykemeldt Hvis man får svangerskapsplager.har man da rett på noe mer fra nav i tillegg(sykepenger.dagpenger.fødselspenger).eller må man klare seg på det lille man har da?hvis man har krav på fødselspenger..hvordan regner de ut hvor mye man skal ha? Anonymous poster hash: 9da84...c27
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Ingen som vet noe : S ? Anonymous poster hash: 9da84...c27
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Ooopp: ) Anonymous poster hash: 9da84...c27
Anonym bruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 AAP teller som grunnlag for permisjonspenger på samme måte som lønn i alle fall. Jeg gikk fra AAP til foreldrepenger, etter permisjon skal jeg tilbake på AAP og fortsette på tiltak. Dersom jeg blir syk i permisjonstiden må jeg søke om å få AAP tilbake og mannen må søke om å få fellesperioden av permisjonen. Akkurat hvordan det er i ditt tilfelle kan vel bare NAV svare på. Anonymous poster hash: 1b2b1...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå