Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #26 Skrevet 11. august 2015 Annenhvert år med barna og de andre alene. De årene jeg ikke har barna julekvelden, så har jeg de frem til 15.00 og feirer med kaker og grøt og gaver frem til da, så når de reiser er julen over for min del Anonymous poster hash: ed2b4...f73
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #27 Skrevet 11. august 2015 Vi er alltid hjemme hos oss, annenhvert år med svigerfamilien og annenhvert år med min familie. Når vi feirer med svigerfamilien er vi med svigermor og svigerfar, mannens søster+mann og 2 barn, mannens lillebror og hans datter. Når vi er med min familie er det mine foreldre, min bestemor, min storesøster med hennes mann+ barn og min lillesøster og samboeren hennes, foreløpig barneløse. Fungerer kjempebra! Vi har 4 barn selv. Anonymous poster hash: f1f3b...785
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #28 Skrevet 11. august 2015 Svigers, min pappa og mannens brødre kommer til oss. Noen ganger har vi også brødrenes evnt kjærester og min søster har vært her en gang. Kunne tenkt meg å ha bare min familie, for da hadde søsteren min vært med samt at svigermor okker seg over alle gavene, all maten og kakene heller enn å kose seg sammen med oss. Kunne aldri feira uten pappa. Før vi fikk barna og fra jeg var ca 23 feriet vi hos meg uten samboer som feiret hos sin familie. Anonymous poster hash: 3207e...bfd
Gjest Skrevet 11. august 2015 #29 Skrevet 11. august 2015 Alltid hjemme med barna og nå med svigerbarn. Begynner å bli folksomt rundt bordet Foreldrene mine kommer til kaffen, siden også de liker å være alene hjemme under middagen.
Ikkedytt Skrevet 11. august 2015 #30 Skrevet 11. august 2015 Her er julaften bare en god grunn til å invitere på middag. Lager "vanlig" julemat og inviterer moren min og søsteren min. Litt mer jul hvis vi besøker svigermor. Pleier egentlig ikke å feire jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå