Gå til innhold

Herregud, folk ass..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kino i dag, å hun som sto foran meg med to små barn type tre-fire år sier til billetselgeren at hun skal ha to barnebilleter, også kunne hun gå hjem! Nå er jeg rimelig god på sånn ironi altså, så jeg skjønte at hun tulla, men tenk om de andre som sto der ikke forsto det.

Da vil de jo tro hun er gal.

Skjønner ikke hva sånne folk tenker med!

Anonymous poster hash: 03f59...690

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæh??

Anonymous poster hash: 98661...26c

Skrevet

...

Anonymous poster hash: 68790...be8

Skrevet

Eh, du skal være rimelig hjernedød for å ikke forstå at det var en spøk.

Anonymous poster hash: d63de...8e0

Skrevet

Er dette egentlig noe morsomt? Hva med barna som hørte på? Tenkte ikke denne moren på at barna kan bli utrygge av å høre denne "spøken"?

Jeg syns absolutt at en prat med barnevernet er på sin plass!

Enkelte burde ikke hatt barn!

Anonymous poster hash: 76270...bb1

Skrevet

Er dette egentlig noe morsomt? Hva med barna som hørte på? Tenkte ikke denne moren på at barna kan bli utrygge av å høre denne "spøken"?

Hæh??

Anonymous poster hash: 98661...26c

Skrevet

Det var akkurat det jeg også tenkte på!

Skrevet

Barnevernet har nok med å ta seg av alvorlig omsorgssvikt. Tenk hvor mye ressurser det ville kreve å følge opp denne klagen da? Klart hun ikke burde sagt det der, men det gir vel ikke grunn til å mistenke omsorgssvikt. Det var sikkert bare en lite gjennomtenkt kommentar. Noe som de fleste foreldre sikkert har gjort en gang. Prøv heller å bry deg om de ungene som blir slått, som ikke får mat, som blir låst inne i et kott! Det er de som trenger hjelp. Ikke barn av mødre med dårlig sans for humor! Makan!

Anonymous poster hash: adacb...d4b

Skrevet

Det var akkurat det jeg også tenkte på!

BV burde heller hatt en prat med dere - stakkars barn som må vokse opp med mødre uten både humor og intelligens!

Anonymous poster hash: b3a0f...5ee

Skrevet

Nåde dem som har litt humor. Hva lærer de barna da?!

Skrevet

Barnevernet faktisk... Send de hit å! Jeg innser mine feil, men barna trenger nok utryggheten ved at barnevernet skal vurdere om de kan fortsette bo hjemme! Og altså det jeg sa, etter to uker med ferie hvor de har fått lov å ha sjokoladepålegg på maten var noe slikt som: "faen! Nå skyter jeg snart nestemann som kliner denne dritten utover hele benken uten å rydde etter seg". Ikke bra! Men gudsjelov har jeg litt tykkhudede unger som har hørt mye rart komme ut før. Og ja, jeg er morragretten og hater sjokoladepålegg! Godt ferien snart er slutt!

Anonymous poster hash: 45369...562

Skrevet

Hvis det er noen som ikke forstå at hun spøkte, er jo det deres problem. Spiller da ingen rolle om andre tror hun er gal. Hun hadde det morsomt og barna er trygge og sammen med mor.  

Anonymous poster hash: caa0f...a6b
Skrevet

Jaja, jeg synes det var upassende hvertfall..

Skrevet

Herregud, hun som nevner barnevernet her prøver bare å tulle, men humoren var like dårlig som moren i kinokøen.

Anonymous poster hash: 56142...f92

Skrevet

Jeg skjønte den ikke?

Anonymous poster hash: 7b5ca...7fc

Skrevet

Åååå tenk såååå deilig! Sette barna på kino og tatt en tur på kafe!!!

Men barnevernet???????

Anonymous poster hash: 45b58...94e

Skrevet

Din egen overskrift passer som kommentar på innlegget ditt

Anonymous poster hash: 04266...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...