Gå til innhold

vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt vaksine som voksne og fikk veldig vondt i armen lenge etterpå? (stivkrampe, kikhoste, difteri og polio)

Anonymous poster hash: 38400...e33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Tok påfyll for ca. 2 mnd siden. Det gjorde vanvittig vondt om i armen om natten og måtte ta smertestillende for å få såve! Det er stivkrampa som gjør det. Kan ikke huske det gjorde så vondt i 6.klasse! Menmen, dagen etter var det mye bedre ;)

Skrevet

Takk for svar :)

Synes det er litt rart, for min arm gjør mer vondt nå - ei uke etterpå. Får ikke sove om natta jeg heller, og hadde feber i natt. Gruer meg til å legge meg for det gjør så vondt... mye mer vondt enn da jeg var lita ja... 

Noen andre som også har hatt vondt flere uker etterpå?

Skrevet

Det høres ille ut. Sist fikk jeg vondt i armen, men det gikk over i løpet av omtrent et døgn.

Skrevet

Jeg tok stivkrampesprøyte for nesten to uker siden (tok kun stivkrampe, ikke polio, difteri og kikhoste). Min arm var helt grei de første 2-4 dagene før den ble ganske øm. Men det var verre at jeg fikk dundrende hodepine fra dag en, kvalme og veldig svimmelhet. Hadde feberfølelse i kroppen, men hadde ikke feber når jeg målte.

Nå, etter nesten to uker er armen min helt fin igjen. Hun som satte sprøyten var veldig nøye med å sette den sakte, og hun brukte også litt tid rett etter og masserte lett, det skulle visst hjelpe mot å få større smerter der i ettertid.

Anonymous poster hash: 8fe00...137
Skrevet

Takk for svar :)

Synes det er litt rart, for min arm gjør mer vondt nå - ei uke etterpå. Får ikke sove om natta jeg heller, og hadde feber i natt. Gruer meg til å legge meg for det gjør så vondt... mye mer vondt enn da jeg var lita ja...

Noen andre som også har hatt vondt flere uker etterpå?

Ring dem som satte sprøyta å spør om dette er normalt :) ikke verre enn det! Jeg hadde vondt i bare 1 døgn, men husker at lille jenta mi hadde vondt i ei uke stakar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...