Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Etter flere år som ensom, har jeg tatt tak i meg selv, for å prøve å snu situasjonen. Litt stolt av meg selv, turte invitere 3 damer på fra barselgruppa hjem til meg. Problemet er at nå er jeg sååå nervøs. Aldri hatt venninner på besøk jeg. Hva gjør man? Servere lunsj? Varm mat? Brødskiver? Frukt? Kake? Noen som har tips til meg? Er fra kl 12. TAKK ;-) Anonymous poster hash: d19ee...30d
Gjest Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Smør på noen rundstykker og kanskje lage grønnsaker & dip?
Puppen og lillemor Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Sett frem litt rundstykker og pålegg, juice og kok kaffe! Trenger ikke å gjøre det så voldsomt..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Du gjør akkurat det DU føler for Servering av kake er jo aldri feil Anonymous poster hash: c6b96...90c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Kanskje litt rundstykker f.eks med eggerøre (+laks), ost og skinkeost pynte med litt salat tomat og agurk. Kanskje ja litt frukt og kjeks ved siden av. Tilby litt kaffe og annen drikke som kaldt vann ol. Masse lykke til. Flott at du har tatt initiativ til dette. Sikkert ikke så lett for deg men dette blir koselig. Barna blir i fokus så dette går så fint. Anonymous poster hash: 6ec18...392
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Rundstykker eller en suppe er flott lunsj. Etterpå kan du tilby kaffe/te og en skål mørk sjokolade. Så fint at du tar tak i egen situasjon!!! Anonymous poster hash: c0165...f08
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Jeg pleier ofte servere pastasalat med brød er enkelt og kan lages på forhånd. Setter fram en skål druer, en med minitomater, en med jordbær og en med sjokoladebiter! (Treng ikke store skåler) I tillegg til brus, vann med isbiter og kaffi (har kun maskin med kapsler). Husk servietter! Enkelt og greit! Anonymous poster hash: 02498...3e0
steinbukk30 Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Rundstykker med godt pålegg. Te og god juice. Hva med bær til dessert? F.eks bringebær😊.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Vafler, påsmurte rundstykker, grønnsaker og dip, kaker. Kaffe og te. Ha det meste klart før de kommer, vaske over do og bad, pust med magen og slapp av. Anonymous poster hash: 2fd4a...2fb
TanteTroll Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 I barselgruppa mi pleier vi å ha rundstykker og pålegg som vi smører selv. Litt ost, kjøttpålegg, syltetøy, kokt egg, agurk, tomat, paprika. Juice, kaffe, te og vann. Trenger ikke kake, men frukt og en liten skål sjokolade. Kos deg med besøk- det blir sikkert veldig hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå