Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Vi flytter inn i nytt hus og må ha parabol så skal velge mellom Canal Digital og Viasat. Dere som har Canal Digital parabol, hvilken erfaring har dere med kundeservicen? Er det noen man bør unngå å prate med der? Vil helst ha Canal Digital siden de er billigere og har noen kanaler Viasat ikke har Anonymous poster hash: d0991...bbe
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg har hatt parabol fra Canal Digital i mange år. Kjempefornøyd! De gangene jeg har kontaktet kundeservice har de vært veldig hyggelige og hjelpsomme. For noen år siden hadde jeg en vanskelig periode økonomisk, og ringte dem for å forklare at jeg ikke fikk betalt abonnementet mitt den mnd. Mannen jeg snakket med sjekket kundeforholdet mitt, og så at jeg tidligere alltid hadde betalt presis. Han ga meg derfor 2 måneder gratis! Anonymous poster hash: dc5b1...7de
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Canal digital er greie men hender at de ringer og maser om at vi må utvide abonnemenetet, noe vi ikke vil. De ringer mannen så jeg slipper det Anonymous poster hash: 3750c...229
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Vi hadde det i flere år før vi flyttet for et år siden. Har ingenting å utsette på kundeservice. Anonymous poster hash: 8fad8...fb2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Hatt det i 10 år. Bare positive erfaringer Anonymous poster hash: c0be1...d37
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 De er flinke på kundeservice. En gang jeg ringte de fikk jeg hjelp med det jeg skulle, fikk samme abonnement billigere og fikk 700kr i rabatt. Anonymous poster hash: ec15f...a73
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Har bare hatt canal digital i én mnd, og fornøyd så langt! De ringte et par uker etter installasjonen og spurte om alt var greit, om vi hadde noen spm.. Uten å prøve å selge meg noe ekstra! Anonymous poster hash: 95415...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå