Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Dere som jobber turnus i helsevesenet. Hvordan gjennomføres rapport/overlapping? Hvor lang tid bruker dere? Rapporten på min arbeidsplass er så rotete....! Anonymous poster hash: 07901...83f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Tar aldri mer enn 15 minutter her på dag og ettermiddag, overlapping på kvelden går raskere da nattevskta ikke vil ha så mye detaljer, om det ikke er noe h*n må vite. Anonymous poster hash: dbf25...5f9
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 På min arbeidsplass er det 1/2 time overlappende mellom D/A og A/N, men ingen overlapping mellom N/D. Vi har stille rapport, de som kommer på jobb leser kurver og skriftlig rapport i DIPS (pasientjournalsystem). Siste 5 min brukes til eventuelle spørsmål. Jobber i somalisk sykehus. På den måten brukes det minimalt med tid på muntlig rapport. Anonymous poster hash: ffc69...fcd
soleia Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 På min arbeidsplass er det 1/2 time overlappende mellom D/A og A/N, men ingen overlapping mellom N/D. Vi har stille rapport, de som kommer på jobb leser kurver og skriftlig rapport i DIPS (pasientjournalsystem). Siste 5 min brukes til eventuelle spørsmål. Jobber i somalisk sykehus. På den måten brukes det minimalt med tid på muntlig rapport. Anonymous poster hash: ffc69...fcd De er overaskande moderne i Somalia Eg jobbar på ei spesialavdeling, og vi har 10 - 15 min muntleg rapport/morgonkaffi/orientering, og 15 minutt der vi les på dips.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 På min arbeidsplass er det 1/2 time overlappende mellom D/A og A/N, men ingen overlapping mellom N/D. Vi har stille rapport, de som kommer på jobb leser kurver og skriftlig rapport i DIPS (pasientjournalsystem). Siste 5 min brukes til eventuelle spørsmål. Jobber i somalisk sykehus. På den måten brukes det minimalt med tid på muntlig rapport. Anonymous poster hash: ffc69...fcd De er overaskande moderne i Somalia Eg jobbar på ei spesialavdeling, og vi har 10 - 15 min muntleg rapport/morgonkaffi/orientering, og 15 minutt der vi les på dips. Haha, tenkte det samme! :-D Også så morsomt jeg syntes det var! Over til spørsmålet, vi gjør det på samme måten som Soleia. Anonymous poster hash: b3e29...043
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Vi har rapport\morgenmøte i en halv time på morgenen. Da planlegges dagen, sjekkes avtalebok for pasienter. Vi år igjennom natta og om det er noe spes med pasientene. Hvem som skal dusje, osv. Er rapport på 10-15min på ettermiddagen, mellom siste dagvakt og første kveldsvakt, så 10-15min når kveldsvakt møter nattevaktene. Så er det en liten rapport mellom første dagvakt og nattevaktene før resten kommer.. på 10-15min. Jobber på sykehjem. Anonymous poster hash: 4e76b...93d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 1/2 time overlapping mellom dag og aftenvakt. Ansvarsvakt gir rapport, ingen andre fra dagvakt er til stede. De skriftlige rapportene fra dagvaktene skal være så gode og detaljerte at ansvarsvakt bare trenger å lese dem uten noen tilleggsforklaringer Anonymous poster hash: 7bfc7...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå