Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Er det ok at de ansatte i barnehagen til ungene aldri knepper igjen bodyen til ungene etter bleieskift? Den er bare kneppet igjen med en knapp. Litt respektløst ovenfor ungene? Anonymous poster hash: 4c339...e85
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg synes derimot det virker som du har litt lite å gjøre... Anonymous poster hash: f73f3...650
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Blir du fort irritert over småting? Anonymous poster hash: e0686...665
Brennheite Badeand Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Tja, litt slapt kanskje. Men respektløst?! Tuller du?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Vel, dette er bare en del av et sammensatt bilde og føyer seg inn i rekken av mange hendelser/irritasjonsmomenter. Jeg synes det er respektløst overfor barna, men vi har sikkert forskjellig syn og standard. Får bare la det gå. Anonymous poster hash: 4c339...e85
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Tja, litt slapt kanskje. Men respektløst?! Tuller du? Nei, tuller ikke. Jeg hadde feks ikke gjort det mot pasienter. Man kler da ordentlig på dem. Lar ikke buksen henge på halv åtte på dem, men det er greit at barna skal gå rundt med klærne hengende halvveis på? Anonymous poster hash: 4c339...e85
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Kneppet bare en knapp på mine hjemme og jeg.. Respektløst? Næh😊 skulle vært borrelås på bodyene😂 Anonymous poster hash: fb206...203
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Knepper også bare en knapp noen ganger på min kar. Du høres ut som en hyggelig forelder. Heldige ansatte! Anonymous poster hash: eab1b...992
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Ville ikke hengt meg opp i en så liten detalj. Anonymous poster hash: 09e3a...35b
*Miss Marple* Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Respektløst? Bodyen er da under klærne? Det hadde jeg ikke reagert på, nei.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Vel, dette er bare en del av et sammensatt bilde og føyer seg inn i rekken av mange hendelser/irritasjonsmomenter. Jeg synes det er respektløst overfor barna, men vi har sikkert forskjellig syn og standard. Får bare la det gå. Anonymous poster hash: 4c339...e85 La det gå. Det er ingenting som helst å reagere på nei. Jeg knepper ofte bare 1 eller 2 knapper sel når jeg skifter, har ingenting med respektløshet å gjøre. Hva slags andre hendelser/irritasjonsmomenter irriterer du deg over da? Anonymous poster hash: 954ef...c7d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Kan du vennligst forklare meg hvorfor det er respektløst? Anonymous poster hash: a65fc...bdb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Respektløst? Vet du hva ordet betyr? Anonymous poster hash: 5877e...57f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #14 Skrevet 10. august 2015 Jeg gidder ikke engang alltid kneppe knappene på skuldrene engang... Jeg respekterer barna mine fullt ut, men i en travel hverdag er ikke ukneppede knapper noe jeg tenker på. Jeg knepper ikke alltid mine knapper heller, om jeg skulle ha noen... Så slapt, ja, kanskje, men kanskje også prioritering av tid? Det tar selvfølgelig ikke lange tiden å kneppe tre knapper, men hvorfor er det så nøye å gjøre det? Anonymous poster hash: c2d8d...604
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 Jeg jobbet et par år på småbarnsavdeling etter vgs, og på barnehagen jeg jobbet på ble følgende praktisert: Dersom det kom et "plutselig" bleieskift på tidspunkt der vi ikke hadde det så travelt, så kunne vi ta oss god tid med skiftet - prate, leke, rett og slett få litt kvalitetstid med det barnet. Dersom barnet ønsket det! Rett før/etter mat, før/etter soving eller når vi skulle ut eller på tur var det veldig, veldig mange som skulle ha bleieskift, og da måtte vi være mer effektive. Barna ble alltid vasket helt rene og tørket godt selvfølgelig, men det kunne godt hende at bare en knapp ble festet på bodyen, at snorene på jobbebuksen ikke ble knytt e.l. Vi ville heller skape gode oppmevelser ute eller rundt et måltid enn å bruke lang tid på stellet i de situasjonene. Jeg synes det var en riktig prioritering, og kan ikke huske å ha fått en eneste negativ kommentar fra noen av foreldrene 😊 Anonymous poster hash: fc2e0...c07
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #16 Skrevet 11. august 2015 Hvor ble du av hi? Anonymous poster hash: 954ef...c7d
Sheriff Callie Skrevet 11. august 2015 #17 Skrevet 11. august 2015 Haha! Hvis jeg rekker å knappe igjen alle tre før han stikker av er jeg fornøyd! 😂
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #18 Skrevet 11. august 2015 Er det ok at de ansatte i barnehagen til ungene aldri knepper igjen bodyen til ungene etter bleieskift? Den er bare kneppet igjen med en knapp. Litt respektløst ovenfor ungene? Anonymous poster hash: 4c339...e85 Det er mange slappe der ute. Det går alltids an å spørre om de kan huske på det. Av tidligere erfaring som assistent i barnehage har jeg opplevd at bodyer også spretter opp av seg selv en gang i blandt også. Spesielt hvis den er litt liten Anonymous poster hash: 7f16c...253
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #19 Skrevet 11. august 2015 Sånne som deg er grunnen til at jeg sluttet å jobbe i barnehage. Jeg elsket barna, aktivitetene og dagene på jobb. Men foreldre som henger seg opp i ting som er så detaljerte som en knapp under bodyen som igjen er under en bukse...ja, jeg orket ikke til slutt. Det er nok mange slike detaljer som gjør at du er "skrekkens mor" på avdelingen. Tenk virkelig å henge seg opp i en knapp eller to på en body... Lær deg litt hva respektløst faktisk betyr...det handler ikke om en knapp eller to. Anonymous poster hash: ea393...7eb
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #20 Skrevet 11. august 2015 Er ikke alltid like lett å kneppe alle knapper på bodyen når barnet har det så travelt at en ruller rundt.😆 Men hadde ikke brukt energi på å irritere meg over slikt. Da ser du etter negative ting. Anonymous poster hash: 07b70...a45
Fullrulle86 Skrevet 11. august 2015 #21 Skrevet 11. august 2015 Tja, litt slapt kanskje. Men respektløst?! Tuller du?Nei, tuller ikke. Jeg hadde feks ikke gjort det mot pasienter. Man kler da ordentlig på dem. Lar ikke buksen henge på halv åtte på dem, men det er greit at barna skal gå rundt med klærne hengende halvveis på? Anonymous poster hash: 4c339...e85 Det er vel forskjell på knapper som et skjult under andre klær og bukser på halv åtte?? Så lenge bodyen holder bleien på plass ser jeg virkelig ikke problemet! Du er velkommen til å ta barnet ditt ut av bgh viss irritasjonen blir for stor😆
februarprins2013 Skrevet 12. august 2015 #22 Skrevet 12. august 2015 herregud, du som er vanskelig her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå