Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Med hvem? Langvarig? Ikke så opptatt av dere som synes det er forkastelig. Anonymous poster hash: 143ab...e5d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 For et trist spm! jeg skal ærlig innrømme at jeg VAR mye utro mot mine kjærester før jeg traff min nåværende samboer. Hadde dem kun for og ha noen. Var alltid utkikk på noe bedre. Var i et dårlig og langdistanse forhold. Jevnlig utro og rotet med 2-3 andre fast. En gang mens han var på besøk tok jeg meg en "joggetur" bort til han andre..jeg skjemmes fryktelig idag. Dessverre var ikke han typen min noe bedre altså. Det tok slutt, som det måtte. Rotet med en annen fast i et år, men dette skjulte jeg for mine venner da han ikke var noe bra for meg. Så traff jeg min nåværende kjæreste via fest, og dumpet han andre. Passet bra siden jeg skulle flytte. Idag skammer jeg meg virkelig over min oppførsel! Ingen av de visste jeg var utro, men de mistenkte vel garantert. Kunne Aldri gjort slikt mot en jeg bryr meg om.. Anonymous poster hash: fcc1b...f5c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Ikke jeg. Kunne ikke falt meg inn. Anonymous poster hash: 03425...274
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Er ikke utro, men har et "forhold" til en mann som er i et samboerskap. 2 år nå faktisk.. Anonymous poster hash: b0ea7...e94
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Er ikke utro, men har et "forhold" til en mann som er i et samboerskap. 2 år nå faktisk.. Anonymous poster hash: b0ea7...e94 Hvilket "forhold" har dere? Anonymous poster hash: 3a257...fbd
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Jeg. I ett år. Elskeren min er kollega av min far. Anonymous poster hash: 5c180...68e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Jeg har Vært utro når vi bodde fra hverandre 1 år. Vi var fortsatt sammen men han bodde et år på andre siden av jorda. Da hadde vi vært sammen i 6 år. Trodde jeg skulle klare å holde meg unna andre men det greide jeg ikke. Tar det med meg i grava og angrer som fy. Anonymous poster hash: 969fc...0a8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Er ikke utro, men har et "forhold" til en mann som er i et samboerskap. 2 år nå faktisk.. Anonymous poster hash: b0ea7...e94 Hvilket "forhold" har dere? Anonymous poster hash: 3a257...fbd Vi er sammen 2-6 dager i uken. Gjør alt mulig rart sammen. Ute og spiser, handler, drar på turer, koser oss hjemme hos meg, osv. Funker så fint for jeg er student og travelt opptatt med jobben min, så har et "forhold" når jeg har tid til det:) Anonymous poster hash: b0ea7...e94
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Er ikke utro, men har et "forhold" til en mann som er i et samboerskap. 2 år nå faktisk.. Anonymous poster hash: b0ea7...e94 Hvilket "forhold" har dere? Anonymous poster hash: 3a257...fbd Vi er sammen 2-6 dager i uken. Gjør alt mulig rart sammen. Ute og spiser, handler, drar på turer, koser oss hjemme hos meg, osv. Funker så fint for jeg er student og travelt opptatt med jobben min, så har et "forhold" når jeg har tid til det:) Anonymous poster hash: b0ea7...e94 Når er han sammen med samboeren sin lurer jeg på da. 2-6 ganger i uka er jo en del. Når har han tid til det, mellom jobb og tiden han er hjemme med samboeren? Anonymous poster hash: 0d671...0c5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Jepp jeg er! Hadde aldri trodd det, men etter jeg fikk vite at min mann hadde hatt et langvarig forhold til en kollega mistet jeg noen sperrer. Mannen min ønsker nesten ikke å ha sex med meg mer, og jeg treffer en innimellom som gir meg vannvittig deilig sex og masse oppmerksomhet. Tragisk men jeg trenger det nå! Hadde det ikke vært for barn og økonomi hadde jeg nok ikke vært sammen med mannen min mer heller... Anonymous poster hash: 93f86...898
Anonym bruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Jeg er ikke, men har hatt 4 "forhold" med menn som var i andre forhold. Anonymous poster hash: f4e93...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå