Gå til innhold

Kan gravidhormoner gjøre en deppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ut av det blå? Har i hele dag følt meg grå og føler ingen mening med livet,

Anonymous poster hash: a9158...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt.

Jeg vekslet mellom å gråte, være deppa (ikke nødvendigvis det samme), lattermild og rasende. Og sikkert andre humør.

Mannen kjente umiddelbart igjen hva som var hormoner og bare lo av meg. Jeg kunne være temmelig trassig 3åring . 😊

Anonymous poster hash: 28af0...ac9

Skrevet

Definitivt.

Jeg vekslet mellom å gråte, være deppa (ikke nødvendigvis det samme), lattermild og rasende. Og sikkert andre humør.

Mannen kjente umiddelbart igjen hva som var hormoner og bare lo av meg. Jeg kunne være temmelig trassig 3åring . Anonymous poster hash: 28af0...ac9

Godt du har en mann som tok det med godt humør! Her responerer mannen med å oppføre seg som en treåring selv. Viser overhodet ingen forståelse. Han er sin far lik

Anonymous poster hash: a9158...3ef

Skrevet

Første gang jeg var gravid, fikk jeg en dyp depresjon. Det var helt forferdelig. Barnet mista jeg, men det var bare en utrolig lettelse og jeg ble meg selv nesten med en gang etterpå. Glemmer aldri gleden jeg følte over å ha mistet, jeg var ikke det minste lei meg. Det høres sikkert helt fryktelig ut, men jeg var så langt nede, og så "fikk jeg meg selv" tilbake og det var godt... 

Siden var jeg kjemperedd for å bli gravid og så deppa igjen. Venta mange år, og heldigvis skjedde det ikke andre gang. 

Anonymous poster hash: 6cb68...dd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...