Gå til innhold

Sa???


Eleana123

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har vært gravid. Hadde ømmepupper i 10 dager før blødning. Skulle hatt blødning nå på lørdag men den kom på tirsdag med mye smerter. Så tok jeg test og den var negativ. Og ømme pupper forsvant! Og kvalmen også. Var kvalm noen dager før blødning. Så forsvant den med blødning. 2-3 siste dagene hsr jeg vært helt sinnsykt kvalm!!! Jeg klarer ikke spise, skal jeg ta en røyk blir jeg dødsdårlig. Men tingen er at jeg har kun hatt blødning i 2-3 dager!! Og har hatt en SA før å da blødde jeg over en uke. Syns d er litt rart. Kan jeg ha hatt en SA? Kan det fortsatt være liv?? Noen som har hatt så liten blødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har vært gravid. Hadde ømmepupper i 10 dager før blødning. Skulle hatt blødning nå på lørdag men den kom på tirsdag med mye smerter. Så tok jeg test og den var negativ. Og ømme pupper forsvant! Og kvalmen også. Var kvalm noen dager før blødning. Så forsvant den med blødning. 2-3 siste dagene hsr jeg vært helt sinnsykt kvalm!!! Jeg klarer ikke spise, skal jeg ta en røyk blir jeg dødsdårlig. Men tingen er at jeg har kun hatt blødning i 2-3 dager!! Og har hatt en SA før å da blødde jeg over en uke. Syns d er litt rart. Kan jeg ha hatt en SA? Kan det fortsatt være liv?? Noen som har hatt så liten blødning?

Jeg mistet i uke 8, og blødde nesten ingenting. Verken før, under eller etterpå. Jeg ringte legevakta siden jeg oppdaget litt brunt utflod, og de ba meg komme inn, så hvis du er redd så tar de deg nok seriøst. Håper virkelig det går bra for deg! Lykke til!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...