Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Har en Jensen kontinentalmadrass som er 10 år gammel og merker jeg av og til har vondt i ryggen når jeg har ligget lenge i senga, altså de dagene jeg sover lenger enn vanlig. Men mine foreldre har fortsatt sine madrasser som er nesten 30 år og påstår de sover like godt.. Hvor ofte kjøper dere ny? Anonymous poster hash: fcb95...268
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Pris er ikke alt. IKEA sine madrasser er ekstremt bra (gjort det bra i mange tester også). Har en 12 år gammel IKEA-Madrass som fortsatt er kjempegod Anonymous poster hash: 70797...d5c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Kjøper nye overmadrasser ca hvert 5 år, hovedmadrassene er over 10 år og trenger ikke skiftes på lenge enda tror jeg. Anonymous poster hash: 2909f...e40
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Har hatt denne sengen siden 2010. Vi skal kjøpe ny seng når vi kjøper hus. Anonymous poster hash: f08d2...2c3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Vi skiftet madrass og overmadrass for et års tid siden. Da hadde jeg ammet to av våre tre barn i den. Den var full av melkeflekker, gulpeflekker, mensflekker og mye annet ekkelt🙈 Vi kjøpte i øvre prisklasse på IKEA. Veldig fornøyd, og sover godt. Kan sikkert ha dem noen år, nå som vi er ferdig med babyer😜 Anonymous poster hash: 5dbcb...3b0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Gamle madrasser veier noen kilo mer pga alt som bor i de av midd, middbæsj, svette, hudceller og det som blir av menneskelig aktivitet i sengen... Mine foreldre hadde også 30 år gamle madrasser... Blæææh! Vi kjøpte vår seng i 2005 tror jeg, så moden for utbytting, men jeg er nå 20 uker på vei, så skal bli ferdig med fødsel før vi kjøper ny Dyprenser madrass en gang i året og vasker overmadrass i klesmaskina flere ganger i året. Anonymous poster hash: 985c1...31a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Det at du får vondt i ryggen trenger ikke være madrassen sin skyld. Jeg får også vondt når jeg sover lenger enn vanlig og trodde det var de gamle madrassene, men får fortsatt vondt selv om vi kjøpte nye. Har hørt i etterkant at det ikke er uvanlig å få vondt hvis man ligger for lenge. Kunne hjelpe å trene ryggen. Anonymous poster hash: accc1...07c
Elsker livet Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 10 år. Byttet for ikke så lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå