Gå til innhold

Urinveisinfeksjon? For sent å gjøre noe selv? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet (endret)

Har ikke svie ved uvi, legen sier noe ikke fungerer som det skal da eg aldri har sørlige symptomer ved uvi. Nå har jeg lært meg at det stort sett er det når jeg må tisse oftere og har en slags kiling under urinering. (Føles nesten som rett før man får orgasme :P )

Nå har jeg hatt det slik en ukes tid, har ikke feber og ikke smerter. Litt øm oppover i ryggen, men har holdt på med oppussing, så mye mulig jeg bare er støl :P

Hva kan man gjøre selv for å få det bort? Vil veldig gjerne slippe legen da jeg føler jeg er der altfor ofte! :/

Har også legetime neste onsdag uansett, så kan jo nevne det da om det ikke er borte :)

Endret av Syltebærtyttetøy
Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Dytter litt, jeg :)

Skrevet

Drikk mye vann, helst med sitron i. Eller tranebær, får kjøpt det på apoteket. Men man skal ikke gå med det for lenge, da kan det bli nyrebekkenantennelse. Men prøv å drikk rikelig med vann med sitron/tranebær i.

Anonymous poster hash: 75eb1...160

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Kan gi deg de rådene jeg fikk her inne, en natt jeg fikk akutt UVI. Det kom klokka 23 og varte utover natta, fy det var ubehagelig.

Jeg drakk og drakk og drakk og drakk..... og drakk....

vann og juice, det var det jeg hadde for hånden. 

Jegh holdt meg så lenge jeg klarte før jeg gikk på do og da presset jeg sånn at det ble skikkelig stråle når jeg tisset. Det var over i løpet av neste dag. Fikk antibiotika hos legen, men tok den ikke, for symptomene forsvant gradvis i løpet av neste døgnet.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Tusen takk for svar og råd! :)

Da prøver jeg meg på disse triksene og håper de holder meg unna en antibiotikakur ;)

Skrevet

Ikke drikk juice! Det er det mye sukker i, bakteriene elsker det søte miljøet. Drikk vann! Lykke til! :-)

Anonymous poster hash: 75eb1...160

Skrevet

Ta C-vitamin tabletter som se

Anonymous poster hash: 3c077...a92

Skrevet

Ta C-vitamin tabletter som se

Argh, mobilen min som lever sitt eget liv :P

Mener at det får du taki på apoteket. Funker som bare det.

Skrevet

Jeg også drakk masse. Hadde svie og hyppig vannlating i noen dager først, ellers ubehagelig i rygg men ingen feber her heller. Det gikk over etter 3 dager.

Anonymous poster hash: d0cec...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...