Elsker livet Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 For min del regner jeg den som tom når den skriker etter mat eller den føles som den vrenger seg.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 For min del regner jeg den som tom når den skriker etter mat eller den føles som den vrenger seg.Da er magen min kanskje tom to ganger i døgnet. Ignorerer jeg sultfølelsen kan jeg gå enda lengre uten mat. Betyr det da en usedvanlig treg fordøyelse? Anonymous poster hash: 22e87...d32
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 For min del regner jeg den som tom når den skriker etter mat eller den føles som den vrenger seg.Da er magen min kanskje tom to ganger i døgnet. Ignorerer jeg sultfølelsen kan jeg gå enda lengre uten mat. Betyr det da en usedvanlig treg fordøyelse? Anonymous poster hash: 22e87...d32 Nei! At du ignorerer at magen er tom, gjør den da ikke fullere.... Anonymous poster hash: f8a32...8bb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 For min del regner jeg den som tom når den skriker etter mat eller den føles som den vrenger seg.Da er magen min kanskje tom to ganger i døgnet. Ignorerer jeg sultfølelsen kan jeg gå enda lengre uten mat. Betyr det da en usedvanlig treg fordøyelse? Anonymous poster hash: 22e87...d32 Nei! At du ignorerer at magen er tom, gjør den da ikke fullere.... Anonymous poster hash: f8a32...8bb Men andre eter jo nesten hele tiden Anonymous poster hash: 22e87...d32
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Det kommer jo an på hvor mye du spiser hver gang. Jeg spiser lite og ofte, ergo det skal lite til før magen min blir tom og jeg blir fortere sulten. Min kjære kan spise to ganger om dagen, da et lass med mat, ergo, det tar lenger tid før magen hans er tom. Om jeg spiser mye kan det gå ett døgn før jeg føler sult igjen!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Når oppkastet smaker galle og er knallgult eller evt grønt, og det kommer ut mer tårer enn gugge fra magen, da tenker jeg at magen er tom. Hilsen ei som har spydd i 40 uker i alle svangerskap. Anonymous poster hash: b41ec...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå