Gå til innhold

Tom mage..., når er den egentlig det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 22e87...d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del regner jeg den som tom når den skriker etter mat eller den føles som den vrenger seg.

Skrevet

For min del regner jeg den som tom når den skriker etter mat eller den føles som den vrenger seg.

Da er magen min kanskje tom to ganger i døgnet. Ignorerer jeg sultfølelsen kan jeg gå enda lengre uten mat. Betyr det da en usedvanlig treg fordøyelse?

Skrevet

Da er magen min kanskje tom to ganger i døgnet. Ignorerer jeg sultfølelsen kan jeg gå enda lengre uten mat. Betyr det da en usedvanlig treg fordøyelse?

Nei! At du ignorerer at magen er tom, gjør den da ikke fullere....

Anonymous poster hash: f8a32...8bb

Skrevet

Nei! At du ignorerer at magen er tom, gjør den da ikke fullere....

Anonymous poster hash: f8a32...8bb

Men andre eter jo nesten hele tiden

Skrevet

Det kommer jo an på hvor mye du spiser hver gang.

Jeg spiser lite og ofte, ergo det skal lite til før magen min blir tom og jeg blir fortere sulten.

Min kjære kan spise to ganger om dagen, da et lass med mat, ergo, det tar lenger tid før magen hans er tom.

Om jeg spiser mye kan det gå ett døgn før jeg føler sult igjen!

Skrevet

Når oppkastet smaker galle og er knallgult eller evt grønt, og det kommer ut mer tårer enn gugge fra magen, da tenker jeg at magen er tom.

Hilsen ei som har spydd i 40 uker i alle svangerskap.

Anonymous poster hash: b41ec...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...