Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 "Buhu, jeg har vonde kynnere" - SÅNN ER DET Å VÆRE GRAVID, SLUTT Å SUTRE Og tenk på det neste gang du sprer de hårete bena dine Anonymous poster hash: 46843...43c
Elsker livet Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 (endret) Å være gravid er en eneste pine, syns jeg, men det er som oftest en rikelig belønning for den harde jobben. Allikevel mener jeg at jeg har rett til og godt av å syte alt jeg føler for. Er det en periode av livet man kan syte så er det under svangerskap, fødsel og barseltid. Endret 10. august 2015 av Elsker livet
Odine! Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Sånn er det å være gravid, og da er det lov til å klage litt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Å være gravid er en eneste pine, syns jeg, men det er som oftest en rikelig belønning for den harde jobben. Allikevel mener jeg at jeg har rett til og godt av å syte alt jeg føler for. Er det en periode av livet man kan syte så er det under svangerskap, fødsel og barseltid. Det verste er egentlig ikke den som sutrer, men de rundt som bare "å, stakkars deg, får håpe du føder babyen prematurt så DU slipper å være gravid mer" Anonymous poster hash: 46843...43c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Graviditeter kan være veldig ulike, det har jeg nå erfart! Skal innrømme at jeg himlet med øynene over klagete gravide sist jeg var gravid. Jeg var i storform! Denne gangen har jeg kjent hvordan det faktisk kan være. Og jeg klager, ja! Anonymous poster hash: 5f618...935
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Er du en bitter ufrivillig barnløs? Anonymous poster hash: 02080...bf1
februarprins2013 Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Helt enig hi, enkelte kan bli for mye, har selv en nær meg som er slik
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Så du mener at man skal holde kjeft å si at alt er bra når man faktisk ikke har det bra i det hele tatt? Her prøver jeg å ikke sutre, men når folk spør hele tida svarer jeg ærlig hvordan det er... Sutring kanskje, men prøv å være sykemeldt nesten hele graviditeten selv. Så skal vi se hvor mye du sutrer! Kjeder ræva av meg! Anonymous poster hash: e2c25...8cf
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 "Buhu, jeg har vonde kynnere" - SÅNN ER DET Å VÆRE GRAVID, SLUTT Å SUTRE Og tenk på det neste gang du sprer de hårete bena dine Anonymous poster hash: 46843...43c Stått opp med rævhåra til gubben i kjeften i dag eller....Buhuu hadde ikke noe konstruktivt å komme med så måtte bare lage dagens mest uinteressante innlegg😂😂😂 Anonymous poster hash: 5ac86...265
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Klagde lite jeg, for jeg var alt for syk til å orke å klage. Inn og ut av sykehuset flere ganger, og lå i et mørkt kaldt rom, og klarte ikke engang og gå ned trappa. For å si det sånn, hadde livet vært som mitt siste svangerskap, så hadde jeg tatt livet. Og jeg skal aldri noensinne bli gravid igjen. Men aldri sa noen at de ønsket jeg fødte prematurt, ikke jeg heller. Viktigste var å få et friskt barn. Anonymous poster hash: 778bc...589
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Enig. Kreftpasienter og slagrammede er også skikkelig plagsomme mennesker. Empati er ikke noe jeg verdsetter i det minste. Anonymous poster hash: 9c2a3...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå