Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Sønnen vår skal ha ekstraressurs på seg i skolen. Hva kan jeg forvente hos SFO når han starter? Får de info om hvilke utfordringer det er hos elevene som kommer? Pratet med SFO i dag, og det virket ikke som om de er noe forberedt på at sønnen vår kommer med litt ekstra bagasje. Syns det var litt rart... Anonymous poster hash: c95dd...e4f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Sfo og skolen jobber litt uavhengig av hverandre, at sønnen din har fått innvilget ekstra ressurser på skolen betyr ikke automatisk at han også har det på sfo. Har du ikke hatt møte med styreren på sfo? Her har de felles planleggingsdag for skole og sfo neste mandag, da vil nok lærer og ansatte på sfo gå gjennom barnegruppa som kommer. Men skal du ha ekstra ressurser på sfo må du ha møte med sfo. Anonymous poster hash: 60d96...b8b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Nei, han skal ikke ha ressurs på seg på SFO. Men hadde jeg arbeidet på SFO, ville jeg gjerne ha visst om dersom det var noen spesielle utfordringer med barna som kom som en bør være obs på. Anonymous poster hash: c95dd...e4f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Nei, han skal ikke ha ressurs på seg på SFO. Men hadde jeg arbeidet på SFO, ville jeg gjerne ha visst om dersom det var noen spesielle utfordringer med barna som kom som en bør være obs på. Anonymous poster hash: c95dd...e4f Da er det vel bare en misforståelse? Skolen tror du informerer sfo og du tror skolen gjør det? Du må nok ta den jobben selv, det er du som må informere sfo og barnets utfordringer. Anonymous poster hash: 60d96...b8b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Nei, han skal ikke ha ressurs på seg på SFO. Men hadde jeg arbeidet på SFO, ville jeg gjerne ha visst om dersom det var noen spesielle utfordringer med barna som kom som en bør være obs på. Anonymous poster hash: c95dd...e4f Og da må jo noen informere de, og det er vel strengt tatt foreldrenes jobb Anonymous poster hash: aedd1...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå