Gå til innhold

1 åringen ble truffet av storebror på huske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble kastet et stykke for hun ble truffet med stor fart... gråt roet seg etter få min og virker helt fin nå. Rødøy og hoven på skinnet så virker som det er der huska traff. Burde jeg ta henne med til lege eller helsestasjon? Hun virker helt fin men jeg føler meg ikke sikker siden det så ikke ut når det skjedde!

Anonymous poster hash: 777ba...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk nok fint så lenge hun roet seg og ikke slo hodet i noe hardt.

Anonymous poster hash: d5708...fc4
Skrevet

Dersom hun plutselig skulle bli kvalm, eller gråte som om hun har vondt noe sted, eller blir uvanlig trøtt, bør du oppsøke legen. Dersom hun er som hun pleier, er det ikke så mye å få gjort hos legen.

Anonymous poster hash: 0f8b4...2cd
Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet

Jeg hadde tatt henne med til legen. Vår 2,5 åring ble truffet av en huske forrige uke, og ble også kastet bakover. Legen mente basert på beskrivelsen av hendelsen at hun hadde fått en mild hjernerystelse så vi fikk beskjed om null soving på dagen, vekkes hver tredje time på natten, ingen tv eller nettbrett måtte stå på slik at hun kunne se skjermen osv... Hun virket i fin form,ikke kvalm eller døsig, men hadde likevel fått hjernerystelse...

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg hadde tatt henne med til legen. Vår 2,5 åring ble truffet av en huske forrige uke, og ble også kastet bakover. Legen mente basert på beskrivelsen av hendelsen at hun hadde fått en mild hjernerystelse så vi fikk beskjed om null soving på dagen, vekkes hver tredje time på natten, ingen tv eller nettbrett måtte stå på slik at hun kunne se skjermen osv... Hun virket i fin form,ikke kvalm eller døsig, men hadde likevel fått hjernerystelse...

Jeg hadde også tatt barnet til legen. Umulig å vite hvor hardt sammenstøtet var.

Skrevet

er nok lurt og ta en tur til elgen

Skrevet

haha Legen så klart :)

Skrevet

Det spørs hva slags huske og hvor tung den er, og tyngden til søskenet

Anonymous poster hash: e0de4...ce6

Skrevet

er nok lurt og ta en tur til elgen

Ha ha ha ha ha ha

Skrevet

Takk for svar. Har vert til lege og alt var bra!:)

Skrevet

Du så ikke ut da? Lar du ettåringen din være ute uten deg???? 😱

Anonymous poster hash: 80490...a7b

Skrevet
Du så ikke ut da? Lar du ettåringen din være ute uten deg???? Anonymous poster hash: 80490...a7b [/ quote]

Var ute med de, men ting skjer fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...