Gå til innhold

Hodet mitt sprenges snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så ekstremt vondt i hodet (rett oppå) og i panna over øynene... Tatt 1gr paracet og 600 mg ibux uten effekt...

Noen erfaring med hva det kan skyldes?

Jeg fullammer, drikker nok væske og får i meg mat.

Anonymous poster hash: 76a54...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så ekstremt vondt i hodet (rett oppå) og i panna over øynene... Tatt 1gr paracet og 600 mg ibux uten effekt...

migrene?

Anonymous poster hash: cebf0...97a

Skrevet

migrene?

Må legge til at denne hodepinen har vært tilstede i 7 mnd nå, varierer hvor ekstremt vondt det er fra dag til dag, men aldri en dag uten smerter ...

Opplevd et tilfelle med aura etterfulgt av H**** smerter, men ellers er det "kun" de sterke smertene ...

Skrevet

migrene?

Må legge til at denne hodepinen har vært tilstede i 7 mnd nå, varierer hvor ekstremt vondt det er fra dag til dag, men aldri en dag uten smerter ...

Opplevd et tilfelle med aura etterfulgt av H**** smerter, men ellers er det "kun" de sterke smertene ...

Hva sier legen da?

Skrevet

Vært hos legen da?

Anonymous poster hash: e189f...01e

Skrevet

Vært hos legen da?

Anonymous poster hash: e189f...01e

Ja har vært hos legen. Hun målte blodtrykket (som var fint) og sa at det var ingen klare årsaker til smertene (uten å undersøke/henvise til noe mer).

Fikk ny time etter 3 mnd ...

Hi

Skrevet

At du har vondt på toppen av hodet slik som du beskriver er slik min migrene er. Jeg har aura også hver gang, men aldri sammenhengende som du. Da jeg ammet fikk jeg mye hyppigere migrene enn det jeg bruker å ha, så at du har så hyppig migrene som hver dag er vel ikke akkurat usansynlig. Ta en tur til legen!

Anonymous poster hash: ec4a0...000
Skrevet

Jeg ville ringt legen igjen og bedt om en time tidligere. Det er vel ikke bra å ta så mye smertestillende hver dag, og spesielt hvis du ammer? Kanskje du bør slutte å amme i så fall? Jeg hadde bedt om mer utredning, MR ellr CT eller hva de nå bruker.

Skrevet

At du har vondt på toppen av hodet slik som du beskriver er slik min migrene er. Jeg har aura også hver gang, men aldri sammenhengende som du. Da jeg ammet fikk jeg mye hyppigere migrene enn det jeg bruker å ha, så at du har så hyppig migrene som hver dag er vel ikke akkurat usansynlig. Ta en tur til legen!

Det var derfor jeg og tenkte på migrene, for det er sånn min og er. Jeg har heller aldri hatt aura hi. Hadde jeg vært deg hi, ville jeg fått ny time hos legen så fort som mulig og bedt om å få prøve migrenemedisiner. Sånn som du går nå er jo uutholdelig

Skrevet

Jeg ville ringt legen igjen og bedt om en time tidligere. Det er vel ikke bra å ta så mye smertestillende hver dag, og spesielt hvis du ammer? Kanskje du bør slutte å amme i så fall? Jeg hadde bedt om mer utredning, MR ellr CT eller hva de nå bruker.

Ja jeg må få time før den planlagt oppsatte, jeg klarer ikk gå rundt sånn lenger. Tar knapt medisin, nettopp pga amming!

Skrevet

Det var derfor jeg og tenkte på migrene, for det er sånn min og er. Jeg har heller aldri hatt aura hi. Hadde jeg vært deg hi, ville jeg fått ny time hos legen så fort som mulig og bedt om å få prøve migrenemedisiner. Sånn som du går nå er jo uutholdelig

Takk! Ja 7 mnd med daglig hodepine har vært uutholdelig. Hjelper ikke på å ha en lege som ikke tar det på alvor. Har en mann som er plaget med migrene og han er sengeliggende de dagene han har smerter. Legen mente jo også derfor at jeg ikke kan ha like vondt siden jeg ikke legger meg ned ... Men er man dame og mamma så strekker man seg laaaaaaangt, selv med grusomme smerter ....

Hi

HI ...

Skrevet

Dytter i håp om flere erfaringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...