Gå til innhold

Kognitiv terapi! Hjelp meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hva skal jeg lese? Jeg må få endret tankegangen min. Jeg er i ferd med å knekke sammen, jeg klarer snart ikke mer:(:(

Anonymous poster hash: 2b055...d04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk eget liv - Ingvard Wilhelmsen

Det var min redning i en tung tid for et par år siden.

Anonymous poster hash: 6939f...375

Skrevet

Sjekk eget liv - Ingvard Wilhelmsen

Det var min redning i en tung tid for et par år siden. Anonymous poster hash: 6939f...375

Sjef i eget liv

Skrevet

Tusen takk, snille deg. Jeg skal sjekke det med en gang! HI

Skrevet

Tusen takk, snille deg. Jeg skal sjekke det med en gang! HIAnonymous poster hash: 2b055...d04

Jeg fikk den anbefalt av lege.

Jeg hadde mista meg selv litt på veien. Fant ingen mening med ting. Følte meg verdiløs, og meningsløs. Hadde nådd bunnen mer eller mindre. Det holdt for meg å lese boka. Men jeg var bestemt på å ta til meg innholdet og reflektere over det.

Det håper jeg du og gjør. For du ER verdifull! Og du betyr noe :) lykke til og god bedring

Skrevet

Henger meg på anbefalingen om bøker av Ingvard Wilhelmsen. Han skriver på en direkte måte. Personlig liker jeg godt stilen hans og jeg fikk god hjelp av å lese bøkene. "Sjef i eget liv" er gjerne den som er grei å begynne med. 

Jeg er også veldig glad i bøkene til Brene Brown. Hun har en "mykere" tilnærming, syns jeg. http://brenebrown.com

Ta vare på deg selv og søk hjelp hvis du trenger det: 

Her er et tilbud: http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen

Lykke til og klem 

Skrevet

Tusen, tusen takk til dere begge<3 Boken er bestilt og jeg håper den kommer raskt. Skulle gjerne lest den akkurat i dette sekund, men jeg får bare holde ut. Alt føles så mørkt og håpløst akkurat nå. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...