Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Vi har såpevaskede eikemøbler i stua, og på kjøkkenet har vi oljet eik. I tillegg til lys eikefolie kjøkkenskap. Vi har lutet trepanel på veggen. Er veldig fornøyd med den såpevaskede eiken, men jeg er veldig lei kjøkkenmøblene. Nå trenger vi nytt kjøkkenbord/spisebord og stoler, og jeg ønsker ikke å kjøpe oljet eik. Vi har ikke mulighet til å bytte ut både skap og bord samtidig, så litt oljet eik vil være igjen. Tror jeg ønsker litt lette, moderne kjøkkenstoler, men har ikke peiling på bordet..annet enn at jeg tror jeg ønsker et rundt bord med litt størrelse. Og så kan det ikke være hinsides dyrt da det skal være et bruksbord for små barn. Men hva slags stil kan dette bordet ha? Kan jeg f.eks kjøpe et trebord, pusse det ned og evt beise det i en fargetone? Anonymous poster hash: a1eaf...8cc
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 nei, du må velge et annet materiale enn tre. en kontrast. men kan være malt tre, men styr unna at av eik, lut, folie.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Flere tips? Anonymous poster hash: a1eaf...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå