Gå til innhold

Det kan ikke ha hendt mye siste døgn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne på Dagbladet.no og der har de hovedoppslag om to kamerater som ikke heier på samme fottballag, en dame som har fått mensen og kritikk av dem som vurderer fotballspillere. Hjelpes!

Anonymous poster hash: f9e8e...c41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommermånedene er og blir agurknyhet tiden :P

Verre er det vel med familien i Frankrike, som etterlot 3-åringen sin på en rasteplass, og ikke oppdaget at hun manglet, før de hørte etterlysning fra politiet etter de. Da hadde de kjørt 1500 km uten å merke at de manglet et barn...

Anonymous poster hash: 3d54f...ddc
Skrevet

Verre er det vel med familien i Frankrike, som etterlot 3-åringen sin på en rasteplass, og ikke oppdaget at hun manglet, før de hørte etterlysning fra politiet etter de. Da hadde de kjørt 1500 km uten å merke at de manglet et barn...

Nesten motsatt av hva jeg klarte en gang. Var litt stressa en morgen og glemte å stoppe i barnehagen. Jeg skjønte ikke hvordan jeg plutslig hadde fått så god tid da jeg ankom møtet jeg skulle i nesten 30 minutter før tiden. Da hadde jeg kjørt nesten 10 mil uten å merke at etåringen fortsatt satt i bilen.

Skrevet

Nesten motsatt av hva jeg klarte en gang. Var litt stressa en morgen og glemte å stoppe i barnehagen. Jeg skjønte ikke hvordan jeg plutslig hadde fått så god tid da jeg ankom møtet jeg skulle i nesten 30 minutter før tiden. Da hadde jeg kjørt nesten 10 mil uten å merke at etåringen fortsatt satt i bilen.

Langt bedre å glemme å levere ungen i bhg, enn å glemme igjen ungen på rasteplassen ;) Her ble ungene "glemt" i bhg en time etter stenging, vi rotet vist til hvem som skulle hente, jeg trodde mannen gjorde det, og han trodde jeg gjorde det.. "litt" flaut når bhg ringer 30 min etter stenging og etterlyser noen som henter de :o de hadde prøvd å ringe mannen først, men han var i møte, og jeg var også det, så de fikk ikke tak i oss før da.. Tok meg 30 min å avslutte på jobben og kjøre dit, mens det ellers tar 40 min :P

Etter dette har vi tavle på kjøkkenet, hvor vi fører opp hvem som henter ungene, for HELE uka ;) Og har avtalt med ei venninne av meg som er ufør, at hvis vi ikke er å nå etter stenging, så kan bhg ringe henne, så vi har nødløsning.. Fy så flaut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...