Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Det er skikkelig frustrerende. Jeg veide 83 kg i våres, og veier nå 76,5 kg. Men buksene er like stramme, jeg passer ikke i klærne jeg har i en mindre størrelse. Ser at magen er litt mindre, men hvor pokker er de 6,5 kiloene forsvunnet fra? Var jo sikker på at buksene kom til å være løse, og på tide å gå ned en str. Er jo ikke så motiverende heller, da ingen ser det, og ingen av de litt mindre klærne passer. Anonymous poster hash: 189dd...96f
Linkii87 Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Skjønner at det er kjipt. Det jeg tenker er at du ser nok ikke selv at du har gått ned. Jeg veide 16 kg mer enn jeg gjør nå når jeg var gravid og har gått ned alle. Dette høres sikkert rart ut, men jeg føler meg fortsatt så tjukk!! enda jeg veier to kilo før jeg ble gravid. Når jeg ser meg i speilet ser jeg ikke en tynn person. Kan det være noe sånt? at du ikke klarer å se det selv?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Tror ikke det. Ser nok at magen er litt mindre. Men ola buksene mine sitter jo nøyaktig like stramt på. Er bare det jeg synes er rart. Jeg har stor rompe og store lår, mer slank overkropp. Så trodde jo jeg ville miste mest på rompe og lår. Tror jeg har fått litt mindre pupper og. Men litt mindre pupper og mage, er jo ikke 6,5 kg. Jeg har ikke så store pupper. Men jeg får bare fortsette, så passer vel snart en buksestørrelse mindre. Anonymous poster hash: 189dd...96f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Hvis du har sultet deg uten å passe på å trene musklene, kan du rett og slett ha mistet muskelmasse. Muskler veier mer enn fett, men tar mindre plass. Anonymous poster hash: af3f1...1c0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 jeg har gått ned 9 kg.. og magen har bare krympet litt!! merker LITT forskjell på buksene mine, men kan godt bruke de fortsatt! beina derimot, de bare forsvinner.. så ser jo heelt feilproposjonert ut! Anonymous poster hash: fd8b8...84b
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Dere MÅ trene samtidig. Uten muskelmasse vil dere bli seende helt rare ut når fettet forsvinner. Muskler må til for å definere kroppen. Anonymous poster hash: 5e97b...afd
Love my kidz Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Ikke gi opp, du må bare fortsette som du gjør. Fett forsvinner først i ansikt og hals, mage og rumpe til slutt ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Tusen takk for alle svar. Jeg har gått det ned på ca 8 uker, så ikke for fort. Og jeg har både jobbet mesteparten av sommeren, i helsevesenet, så ikke sittet mye på rompa. Og gått tur nesten hver eneste dag. Det eneste er at siste uken har jeg vært sykemeldt, og har vel mistet 2 av kiloene den uken her, da jeg ikke klarer å spise så mye. Har gått en tur hver dag, men nå orker jeg ikke mer enn 30 min. Og sitter mer på rompa. Når jeg blir frisk igjen, skal jeg treningsstudio, og trene styrke. Anonymous poster hash: 189dd...96f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 For de fleste skal det mer enn 6,5 kg til for å måtte ned en hel str. Men du bør se det noe sted... Ansiktet, fingre osv. Kanskje det er litt over alt, så det er vanskelig å se. Anonymous poster hash: 7c32d...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå