Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Jeg liker å trene om morgenen etter at jeg har levert barna og heller spise frokost etter trening? Det er kanskje ikke så lurt? Anonymous poster hash: 480ec...06e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Hvis du trives med det er det helt greit. Du trener vell ikke til å vinne OL? Da er det ikke så viktig at du gjør det helt opptimalt som at du har funnet noe som fungerer for deg. Anonymous poster hash: 4bfbe...047
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Bør spise noe før du trener. Kan lese om det her blant annet: http://www.kk.no/mat/trener-du-ofte-p%C3%A5-tom-mage-28712 Anonymous poster hash: d1189...811
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Om det fungerer for deg og du ikke blir slapp eller uvel så kan du godt gjøre det. Som det står i artikkelen som det er lenket til over, folk er ulike.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Om det fungerer for deg og du ikke blir slapp eller uvel så kan du godt gjøre det. Som det står i artikkelen som det er lenket til over, folk er ulike. Ja, fortsetter nok med det. Tenker på den deilige frokosten som venter på meg når jeg er ferdig og det er en stor motivasjon. Ferdig trent, nydusja, frokost og kaffe. Kan det bli bedre, liksom? Anonymous poster hash: 480ec...06e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Jeg gjør på samme måte, trener etter at jeg har levert barna og spiser frokost etterpå. Men jeg drikker et glass juice når jeg står opp da, så får litt energi i meg. Anonymous poster hash: d5b1a...b6f
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Om det fungerer for deg og du ikke blir slapp eller uvel så kan du godt gjøre det. Som det står i artikkelen som det er lenket til over, folk er ulike. Ja, fortsetter nok med det. Tenker på den deilige frokosten som venter på meg når jeg er ferdig og det er en stor motivasjon. Ferdig trent, nydusja, frokost og kaffe. Kan det bli bedre, liksom? Anonymous poster hash: 480ec...06e Som ihuga B-menneske har jeg ingen forståelse for det Kroppen min kan ikke trenes før etter 11. Og best etter 18.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Om det fungerer for deg og du ikke blir slapp eller uvel så kan du godt gjøre det. Som det står i artikkelen som det er lenket til over, folk er ulike.Ja, fortsetter nok med det. Tenker på den deilige frokosten som venter på meg når jeg er ferdig og det er en stor motivasjon. Ferdig trent, nydusja, frokost og kaffe. Kan det bli bedre, liksom? Anonymous poster hash: 480ec...06e Som ihuga B-menneske har jeg ingen forståelse for det Kroppen min kan ikke trenes før etter 11. Og best etter 18. Godt vi er forskjellige. 😊😊 Anonymous poster hash: 480ec...06e
<3Barn&Engler<3 Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Ser ingen problemer i å gjøre som du gjør Her går jeg til/fra bhg til ungene 2 ganger dagen, alt i alt 12-18 km (litt etter hvilke rute, men som oftest 12 km) De første 6 på morgenen gjør jeg på morgenen, og jeg har et høyere tempo og mer "stå på vilje" da, når frokosten er det som venter meg hjemme, enn på eftaen, siden jeg bruker å spise et lett måltid rett før jeg henter de.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Ser ingen problemer i å gjøre som du gjør Her går jeg til/fra bhg til ungene 2 ganger dagen, alt i alt 12-18 km (litt etter hvilke rute, men som oftest 12 km) De første 6 på morgenen gjør jeg på morgenen, og jeg har et høyere tempo og mer "stå på vilje" da, når frokosten er det som venter meg hjemme, enn på eftaen, siden jeg bruker å spise et lett måltid rett før jeg henter de. Så flott at du går så mye hver dag. Hatten av for deg! Nå har jeg akkurat spist frokost. Deilig! Hva spiste du i dag? 😊 Anonymous poster hash: 480ec...06e
<3Barn&Engler<3 Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Ser ingen problemer i å gjøre som du gjør Her går jeg til/fra bhg til ungene 2 ganger dagen, alt i alt 12-18 km (litt etter hvilke rute, men som oftest 12 km) De første 6 på morgenen gjør jeg på morgenen, og jeg har et høyere tempo og mer "stå på vilje" da, når frokosten er det som venter meg hjemme, enn på eftaen, siden jeg bruker å spise et lett måltid rett før jeg henter de. Så flott at du går så mye hver dag. Hatten av for deg! Nå har jeg akkurat spist frokost. Deilig! Hva spiste du i dag? Anonymous poster hash: 480ec...06e Må nesten gå den avstanden, om ungene skal få komme i bhg (Går 8-10 km fordelt på to økter når samboeren er hjemme, siden han da kjører ungene til/fra bhg som oftest.. På helgen går jeg minst 5 km nå som jeg skal ned i vekt) I dag gikk jeg 5 km på morgenen, kom hjem, og spiste en ypperlig kyllingsalat (kinakål, hjertesalat, paprika, agurk, vårløk og stekt kyllingfilet i biter) med en ristet grov brødskive til
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Hva trener du? Jeg klarer overhodet ikke å dra på trening uten å spise først. Da tror jeg at jeg hadde svimt av på trening. Jeg trener hard styrke, eller spinning. Anonymous poster hash: b1954...504
Superdolly Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Så lenge det fungerer for deg så er det ingen problemer med å gjøre det. Jeg jobbet en gang sammen med en dame som likte å jogge før frokost. Hun sto opp grytidlig og tok seg en lang god joggetur. Så var hun, som du sier, frisk og nydusjet og sulten når det var tid for frokost. Jeg er slik laget at jeg blir svimmel, kvalm og skjelvende om jeg må gjøre noe som helst før frokost, så jeg må spise først. Jeg hadde ikke klart å levere ungene i barnehagen engang uten å spise først. Godt vi er forskjellige og kan velge det som passer oss best.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #14 Skrevet 10. august 2015 Når jobber du? Anonymous poster hash: f97c5...d41
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #15 Skrevet 10. august 2015 Jeg må som regel ha frokost,- fort! Hvis ikke blir jeg uvel. Men i ferier så liker jeg og utnytte det at jeg kan trene før barna står opp, slik at vi ikke mister tid sammen. Og på sydenferie er det et must og komme seg ut før det blir for varmt. Er heller ikke i stand til og trene på kvelden, etter en hel dag i varmen. Jogget lett 10 km med et glass juice eller to i magen. Også var det frokost etterpå,- altså etter dusjen. Har også gjort dette hjemme, men litt mer slit og komme seg opp og ut når det regner og er knappe 11-12 grader. Har da spist en banan eller to og drukket vann eller juice,- for joggeturen. Gitt meg selv 30 min på og våkne også.. I syden var det unødvendig. Da var det bare opp og hopp i sko, shorts og en singlet (kombi av bh og singlet) og hente vannflaska fra frysen ,etterfylle med vann og drikke et glass juice. Var liksom 10 min fra ut av senga til første joggesteg.... Mulig det ikke er optimalt med tanke på og få maks prestasjonsfremmende effekter,- men om man da må trene senere på dagen,- og kanskje annen type trening i tillegg, så vil det trolig føre til at man IKKE trener. Og da er det jo bedre og trene som du gjør,- mener jeg.... Bruker selv mye tid på trening i forhold til effekten jeg oppnår, men jeg tenker at det viktigste er og trene,- verdensmester blir jeg ikke uansett. Så da driter jeg gi alle gode råd om hva man bør spise før, under og etter trening,- når på dagen man bør trene, hvor mange hviledager man kan/bør ta, at man bør trene så og så mye styrke osv osv....Jeg har funnet et system som virker for meg.. Så bare fortsett du HI! Anonymous poster hash: bd9a4...2aa
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #16 Skrevet 10. august 2015 Jeg må som regel ha frokost,- fort! Hvis ikke blir jeg uvel. Men i ferier så liker jeg og utnytte det at jeg kan trene før barna står opp, slik at vi ikke mister tid sammen. Og på sydenferie er det et must og komme seg ut før det blir for varmt. Er heller ikke i stand til og trene på kvelden, etter en hel dag i varmen. Jogget lett 10 km med et glass juice eller to i magen. Også var det frokost etterpå,- altså etter dusjen. Har også gjort dette hjemme, men litt mer slit og komme seg opp og ut når det regner og er knappe 11-12 grader. Har da spist en banan eller to og drukket vann eller juice,- for joggeturen. Gitt meg selv 30 min på og våkne også.. I syden var det unødvendig. Da var det bare opp og hopp i sko, shorts og en singlet (kombi av bh og singlet) og hente vannflaska fra frysen ,etterfylle med vann og drikke et glass juice. Var liksom 10 min fra ut av senga til første joggesteg.... Mulig det ikke er optimalt med tanke på og få maks prestasjonsfremmende effekter,- men om man da må trene senere på dagen,- og kanskje annen type trening i tillegg, så vil det trolig føre til at man IKKE trener. Og da er det jo bedre og trene som du gjør,- mener jeg.... Bruker selv mye tid på trening i forhold til effekten jeg oppnår, men jeg tenker at det viktigste er og trene,- verdensmester blir jeg ikke uansett. Så da driter jeg gi alle gode råd om hva man bør spise før, under og etter trening,- når på dagen man bør trene, hvor mange hviledager man kan/bør ta, at man bør trene så og så mye styrke osv osv....Jeg har funnet et system som virker for meg.. Så bare fortsett du HI! Anonymous poster hash: bd9a4...2aa Amen!! Veldig godt sagt. Helsegevinsten er vel der, uansett. 😊😊 Anonymous poster hash: 480ec...06e
Lille krøll Skrevet 10. august 2015 #17 Skrevet 10. august 2015 når kroppen ikke har noe glykose å gå på tar den gjerne av muskler for å ha noe å forbrenne. Det er kun om du går på lavkarbo du forbrenner fett i en slik situasjon. Men om du er fornøyd med treningen, føler deg bra og får den fremgangen du vil spiller det jo ingen rolle. Ev kan du ta litt juice og noe protein før du leverer i barnehagen og spise skikkelig frokost når du er ferdig med treningen. Kan være at du får bedre resultater av å ha litt mat i systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå