Gå til innhold

Teit av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor tar alltid skjermbilde av det jeg sender på snap, og skal alltid ha bilden som jeg viser henne som jeg har tatt av mini, er det teit av meg å si nei? At noen bilder vil jeg ikke at andre skal ha?

Anonymous poster hash: 6295b...ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er teit av deg.

Er det noen bilder du ikke vil dele så får du la være å vise dem frem da..

Anonymous poster hash: c65d0...14f
Skrevet

Min svigermor tar alltid skjermbilde av det jeg sender på snap, og skal alltid ha bilden som jeg viser henne som jeg har tatt av mini, er det teit av meg å si nei? At noen bilder vil jeg ikke at andre skal ha?

Jeg skjønner følelsen. Hva med å ikke sende snap til henne som du ikke vil at hun skal ta vare på? 😉😉😉

Anonymous poster hash: 30c4e...41e

Skrevet

Ja, det er litt teit. Hvis du ikke vil dele bildene holder du dem for deg selv.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Noen besteforeldre kan ta litt overhånd og mye plass.

Slutt og del like mye. Bare nå og da.

Anonymous poster hash: f387a...23f

Skrevet

Da må du nesten bare la være å vise fram og sende på snap.

Anonymous poster hash: 64a52...daa

Skrevet

Hvis du sender på snap eller mms, eller legger ut på Internett, må du regne med slikt. Er det ikke hyggelig at hun vil ha bilder, da?

Skrevet

Hun klager alltid over datteren son som tar skjermbilde når hun sender snap av min sønn.. Så gjør hun akkurat det samme selv.. Jeg vil jo vise henne bilder jeg tar, men jeg vil ikke at "alle" andre skal ha det/ ha sett det, ikke det at hun sender viste, men at hun viser det frem når jeg vil gjøre det..

Skrevet

Det gjorde min svigermor også, tok skjermbilde av alt, også av mystory. Så jeg slettet henne på snap.

Anonymous poster hash: 6f558...aed
Skrevet

Mine foreldre tar ofte skjermbilde på snap for å se bildene ordentlig før de forsvinner. De nærmer seg 70, må finne brillene for å se skikkelig og synes 10 sek går altfor fort 😄 De er fornøyde med seg selv som har dette nymotens snapgreiene, og tar ikke skjermbilde for å være vanskelige. Kanskje det kan være tilfelle hos dere og?

Skrevet

Ja det er veldig teit av deg. Så la bare bilde vise et par sekunder da,så rekker ho ikke ta screenshot.

Anonymous poster hash: 170f2...b1a

Skrevet

Hvis du ikkje vil dele bileta, så får du late vere å sende dei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...