Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Jeg har lagt på meg 15 kg og fått pupper. Veide før 50 kg. Jeg mistrives i denne vekten. Jeg har lyst til å slanke meg. Men virker som mannen min er storfornøyd med mine "nye" pupper. Jeg hadde nesten ikke pupper før. Vi var ute en tur forrige helg, der var mange damer med kjoler med stor utringning. Vi snakket om dette dagen etter, han pleier aldri å kommentere andre damer eller noe slikt foran meg. Men da sa han" pupp er pent." Jeg ble litt paff siden han aldri pleier og si slikt. Men også lei meg for nå føler jeg at han ser på alles pupper. Og hvis jeg slanker meg, som jeg egentlig hadde bestemt meg for så har jo ikke jeg pupper lenger hvordan ville dere tolket hans utsagn? Anonymous poster hash: 5d010...1da
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg tolker det dithen at han synes bryster er pent! At han ikke ønsker du skal slanke deg, at han synes du er flott som du er nå. Og de fleste menn titter på pupper, uansett hvem de tilhører... Unødvendig å formidle det, da, men jeg tror han egentlig forsøkte å fortelle deg at han synes du er fin akkurat som du er nå. Anonymous poster hash: 3bd15...5a2
SuperFries Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Jeg tenker at du burde snakke med din mann, ikke søke tolkninger her inne.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Men hvor høy er du? For er du egentlig overvektig med den nye vekten? Og veide du egentlig litt for lite med den forrige vekten. Kanskje du er fin nå, eller at du kan gå litt ned, men trenger ikke å gå ned alt. Jeg er bare 161, men min idealvekt er mellom 60-65. For det er der jeg ser finest ut, da jeg har former, men slank midje. Og veier jeg 50 kg, så ser jeg virkelig ikke ut. Ansiktet ser helt grusomt ut da, ser ut som jeg er syk, og på overkroppen synes det meste av ben, og puppene forsvinner. Anonymous poster hash: d47ff...b75
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Takk for svar er overvektig, er lav. Anonymous poster hash: 5d010...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå