Gå til innhold

Hvordan slutte å overtolke alt og stole på min mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri kunne stole på andre enn nærmeste familie og etter årevis med ensomhet, ingen venner, mobbing etc. tror jeg ingen mener det dem sier.

Når mannen min sier jeg er pen osv. tror jeg ikke på han. Hvorfor skulle noen mene at jeg er pen, søt, deilig osv? Jeg er jo ikke det. Jeg er tjukk og stygg.

Vi har vært gift i mange år nå, men nå er vi ikke lenger der vi er forelsket, har ofte sex osv. så nå føler jeg at han er lei, at han ikke vil være sammen meg lenger m.m. Han nekter jo for dette og sier han aldri vil miste meg, men hvorfor kan jeg ikke tro på ting?

Hvorfor kan jeg aldri tro på det når noen sier noe positivt om meg og til meg? :(

Anonymous poster hash: 356b6...19e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg hjelp. Du kommer til å støte han fra deg om du fortsetter sånn. 

Anonymous poster hash: ddf20...0a0
Skrevet

Det har tydeligvis med ditt eget selvbilde å gjøre.. Hvis du syns du er så tjukk og stygg, så gjør noe med det.. begynn å tren og sminke deg fin, så skal du se at selvbildet ditt får en boost  :blomst:  Og sier samboern din at du er fin, så er du det i hans øyne.. 

Skrevet

Start hver dag med og se deg i speilet helst naken og di ' fy.f... jeg er deilig 😄 ' det hjelper på eget selvbilde, gjør noe positivt med deg selv hver dag og si til mannen din på en fin måte hvordan du har det! Kanskje dere kan begynne og gå turer sammen etc slik at du får en stramme kropp om du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...