Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Her skal mini gå i en avdeling med barn i alle aldre 0-6. Jeg er veldig spent på om alle sammen skal være inne når vi har tilvenning, det kan jo ikke være bra Anonymous poster hash: c9f6e...34a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Jeg tror det går like greit som hvis mini skulle begynt på småbarnavd. At det er barn tilstede fra dag en er greit, for det er sånn det er i bhg, og jeg er sikker på at barna som går der er vant til at det kommer nye og har blitt forberedt på det også. Dette går nok veldig bra! Lykke til med tilvenning Anonymous poster hash: 852a3...a27
me_87 Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Når vi skulle ha tilvenning så ble han første dagen skjermet fra de andre ungene pga det var så skriking å bråk der. Det var nok veldig lurt ettersom jeg har en forsiktig gutt som nok hadde blitt redd av all skrikingen.
me_87 Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Når vi skulle ha tilvenning så ble han første dagen skjermet fra de andre ungene pga det var så skriking å bråk der. Det var nok veldig lurt ettersom jeg har en forsiktig gutt som nok hadde blitt redd av all skrikingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå