Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Må man si fra når barnet kommer eller ikke kommer? I skoledager. Og nå hadde jeg fått Mail fra skolen 1 juli (havnet i spam) om vi kunne fylle ut dager barnet skulle være i SFO nå før skolen. Hun har plass fra idag, men tenkte hun skulle ha fri siden hun kom sent hjem igår. Skal jeg ringe dem? Sendte Mail sent igår til skolen.. Anonymous poster hash: c1b83...62e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Du burde ringe de ja:) Anonymous poster hash: 99c6c...841
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Det fungerer nok litt forskjellig fra skole til skole. Her må vi betale ekstra for dagene det ikke er skole, så påmelding er viktig. Vi må sette opp hvilke dager de kommer nå før skolestart også får vi regning på det. Legger vi ikke inn noen dager regnes vi som ikke påmeldt og får ikke komme. Når det er skole må vi sende en sms om barnet ikke kommer. Anonymous poster hash: f4646...188
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Må man si fra når barnet kommer eller ikke kommer? I skoledager. Og nå hadde jeg fått Mail fra skolen 1 juli (havnet i spam) om vi kunne fylle ut dager barnet skulle være i SFO nå før skolen. Hun har plass fra idag, men tenkte hun skulle ha fri siden hun kom sent hjem igår. Skal jeg ringe dem? Sendte Mail sent igår til skolen.. Anonymous poster hash: c1b83...62e Auda, da kan det faktisk være at hun ikke får komme. Spørs hvor strenge de er. Hiv deg på telefonen så fort det er noen å få tak i der Anonymous poster hash: 49d13...5d0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Her begynner SFO samme dag som skolen begynner (neste mandag). Vi må gi beskjed om barnet ikke kommer på SFO, men de mister ikke plassen om vi glemmer å gi beskjed en gang eller to. Anonymous poster hash: 863dd...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå