Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 for oss som ikke vil vise oss i tettsittende klær. Finnes det noe sted? Eller er det da bare varme joggebukser og alt for store t-skjorter som er alternativet? Jeg er str 40/42 og skal ned i str 36 (har "alltid" vært 36....) Er ufattelig ukomfotabel med kroppen min, og vil ikke ha på meg treningstøy som viser frem alle "formene" mine... Noen tips til gode treningsklær som også skjuler litt? Anonymous poster hash: eb402...4a8
Lammeskanken Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Jeg bruker større str enn deg og jeg bruker 2xu tights, singlet og en treningsjakke. Syns det skjuler godt nok jeg 😊 uansett så bryr jeg meg ikke om andre ser på meg, for jeg er ikke på treningssenteret for å sjekke gutter.. 😊
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jeg er heller ikke på treningssenter for å sjekke gutter. Jeg er bare redd for å bli stirret på, for vekten har plassert seg uheldig på kroppen min, og jeg vil ikke møte opp i klær som fremhever dette. Takk for tips! Hi Anonymous poster hash: eb402...4a8
TPK Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Røhnisch har anti shake tights med høyt liv, de gjør underveker for figuren!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Treningstights med høyt liv (holder magen inne) og en litt vid trenings t-skjorte bruker jeg. T-skjorta er herremodell tror jeg, litt vid og rett nedenfor rumpa, ser greit ut det. Jeg er også str 42/44 og skal ned til 38 igjen Anonymous poster hash: 3a55c...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå