GÃ¥ til innhold

Ulempen med babycall 😳Flau!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ligget i sengen en times tid å lest en bok. Barnet på 6 månder ligger på samme rom som oss. Pappaen som jobber natt til uken sitter oppe i hele natt for å komme inn i riktig døgnrytme til jobb. Derfor pleier han å sette på babycallen slik at han kan ta barnet på natt ettersom han er våken likevel.

Jeg er gravid igjen å sliter med vanvittige mengder luft i magen. Jeg har lest en bok i sengen den siste timen å har sikkert prompet i 45min av dem on-Off. Plutselig kommer fars stemme i høytaleren på babycallen hvor han ler og ber meg slutte å prompe så jævlig. Det spraker i høytaleren hans og han tror det er ungen hver gang så han må sette filmen på pause for å lytte om ungen som styrer for så å finne ut at det bare er meg.

Altså jeg har prompet foran han noen ganger i årenes løp men dette her er verre enn korpset på 17mai. Jeg er rett å slett flau for at han har fått med seg alt dette. Enda godt han ikke har kjent lukta😳

Anonymous poster hash: 2c0df...ce5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det hadde jeg og syntes var flaut!

Anonymous poster hash: 8a18b...7aa

Skrevet

Hahahaha😂😂

Anonymous poster hash: 92497...87e

Skrevet

Oida, her har vi hatt det lignende, men som jeg sa til samboeren: Prøv selv å "bake bolle i ovnen", så får du se hvor mye luft du får ;)

Anonymous poster hash: 314eb...e8c
Skrevet

Herrefred, nå lo jeg godt!

Anonymous poster hash: f6068...a69

Skrevet

Haha søte deg!

Flaut ja men mannen din synes sikkert bare det er komisk.

I ett av mine svskap var jeg uggen i magen på slutten. Slapp en alvorlig grusom smyger med lukt som overgår alt annet jeg har kjent før på soverommet.

mannen våknet like etterpå og hadde drømt han ble gasset med syre.

Vi ler fortsatt av det, mange år senere :P

Anonymous poster hash: d794e...243

Skrevet

Mener ikke å være frekk, men går høytaler/mikrofon begge veier? Siden du hørte mannens stemme gjennom høytaleren?

På vår hører man bare én vei..

Anonymous poster hash: 3a460...dcb

Skrevet

Min søster har en venninne som hadde bytte om på sender og mottaker og lagt barnet til å sove i vognen nede i bygården.

I mens hadde hun og mannen en liten (ikke så lydløs) hyrdestund.

Needless to say: mange hadde lurt på de rare lydene fra barnevogna der de satt og koste seg i sommervarmen

Anonymous poster hash: 12b9e...4ef
Skrevet

Vi har også toveis. Man hører babyen, men babyen hører ikke oss. Må trykke på en knapp i så fall, som en walkie talkie

Anonymous poster hash: 8f600...d80

Skrevet

Mener ikke å være frekk, men går høytaler/mikrofon begge veier? Siden du hørte mannens stemme gjennom høytaleren?

På vår hører man bare én vei..

Anonymous poster hash: 3a460...dcb

Helt i orden å spørre😊. Dette er forskjellig fra merke til merke. På den vi har kan mannen trykke inn en knapp på foreldredelen å da kan han snakke til babycallen på babyens rom. Han må holde inn knappen 😊.

Hilsen HI som har lært å sjekke om babycallen står på😳.

Skrevet

Dere må jo ha digital babycall...da er det helt umulig..

Anonymous poster hash: 8dd70...c07
Skrevet

Haha søte deg!

I ett av mine svskap var jeg uggen i magen på slutten. Slapp en alvorlig grusom smyger med lukt som overgår alt annet jeg har kjent før på soverommet.

Herregud ler så jeg griner... :legrine:

Anonymous poster hash: 0601b...ea1

Skrevet

Hvis det å fise så mannen hører det er så flaut, da må dere ha et ganske kleint forhold?

Anonymous poster hash: f3c44...3aa
Skrevet

Hvis det å fise så mannen hører det er så flaut, da må dere ha et ganske kleint forhold?

Stemmer det. Vi har ett skikkelig klient forhold 😄. Gjennomskuet meg du🙈.

Hi

Skrevet

Stemmer det. Vi har ett skikkelig klient forhold . Gjennomskuet meg du.

Hi

Hadde dere hatt besøk eller noe hadde jeg jo skjønt det, men din mann har jo helt sikkert hørt deg fise en million ganger i løpet av netter og forholdet...

Skrevet

Haha søte deg!

Herregud ler så jeg griner... :legrine:

Anonymous poster hash: 0601b...ea1

Hehe det kan jeg også gjøre nå heldigvis :P

Da han våknet var jeg ikke der (hadde gått ut av rommet for å skåne mannen ytterligere samt åpne verandadøren for gjennomtrekk) så han hadde trodd jeg laget meg nattmat, noe jeg ofte gjorde i svskapet, derav lukten. Det ble litt pinlig når han spurte om jeg hadde laget eggerøre på morgenen, og vi fant frem til hvorfor han spurte om det, etterfulgt av ar jeg fikk fortalt om drømmen han hadde før han våknet i stanken. Han elsker meg heldigvis :P

Skrevet

Hva er det med deg da. Mannen min har sikkert også hørt meg fise hundre ganger på natt ol. Men det hadde ikke gjort meg mindre flau om jeg hadde fyrt løs på rekke og rad og han begynte å le. Ingenting galt med forholdet fordet.

Skrevet

Det høres utrolig slitsomt ut å skulle dele livet sitt med en mann ikke kan fikse forran. Sniker du deg inn på badet og skrur på vannet hver gang du har tarmgass? For et liv!

Anonymous poster hash: f1865...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...