Gå til innhold

Taushetsplikt, kjempedilemma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne har møtt en mann som hun er over ørene forelsket i. De har kjent hverandre et par måneder, men jeg har vært bortreist hele sommeren og fikk først se bilder av ham da jeg besøkte henne i helgen. Det viser seg at det er en mann jeg kjenner til gjennom jobben. Det jeg vet om ham er alvorlig, uten å gå i detalj er det snakk om både stoff og mishandling. Men jeg er helt, helt bundet av taushetsplikt! Hva gjør jeg nå? Jeg kan ikke bare se på at venninnen min går rett inn i løvens hule, men hva gjør jeg???

Anonymous poster hash: ae6c0...d7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er vanskelig! Du kan jo ikke si noe. Har du mulighet til å møte denne mannen da? Sammen med venninnen din mener jeg. Da kan det hende han trekker seg ut av situasjonen selv når han forstår at dere er gode venner. Tausheten må du jo beholde for venninnen din uansett.

Anonymous poster hash: 45c9d...0c1
Skrevet

Var det min venninne ville jeg når hun snakket om han hintet om at jeg vet utrolig mye om mange, men er bundet av taushetsplikten min. Jeg ville vært tydelig på at hun ikkd må stille deg noen spm fordi du har taushetsplikt, og så oppfordret henne til å møte han med slektninger slik at de blir fortere kjent ( hun får spurt dem ut).

Anonymous poster hash: e36fa...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...