Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Jeg er veldig glad i badet vårt.Der kan jeg "gjemme" meg.Vi har vifter og ikke vindu siden vi er så nært bakken.Noen ganger vil man bare bort fra alt(alt vises godt ellers i huset)og da er det så godt å bare gå på badet...ja jeg er sikkert kjemperar!!!😂😂 Anonymous poster hash: 26d9b...9e7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Er vell bare jeg som er snål😝😝 Anonymous poster hash: 26d9b...9e7
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Er vell bare jeg som er snål😝😝 Anonymous poster hash: 26d9b...9e7 Å nei da, vi er i hvert fall to:-) Jeg finner roen på badet og tar en "time out" der i noen minutter daglig... Anonymous poster hash: a4cc0...6d7
☆☆☆ Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Vindu er ikkje så nøye, men låst dør mellom meg og ungane er nødvendig av og til. Dobesøka er dobbelt så lange som nødvendig så lenge ungane har tilsyn. Er eg aleine med dei er dobesøk eit mareritt, dei skal hverken vere inne på badet eller i ro utanfor så døra er på vidt gap.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Hehe flere som liker seg på badet🙊Jeg digger det!Særlig når jeg er alene med barna på kveldene og jeg ikke orker flere som kommer på døra/ringer meg...tar ut ringeklokka i tillegg"jeg er ikke hjemme"😝 Anonymous poster hash: 26d9b...9e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå