Gå til innhold

:-( offf..har han tatt skade tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var oppe på loftet med musikk på og døra nede til hovedetasjen og soverommene sto åpen (trodde jeg). Har en sønn på 7mnd som ligger og sover der og ei jente på 9 år. Ho var oppe og hjalp meg med klær. Hun hadde gått ned for å gå på do og lukka døren til gangen..kom opp igjen, og vi hadde vel vært der ca 20-30 min da jeg gikk ned igjen. Hørte at gutten min lå og hulka stakkars :-( :-( lå med hodet i fotenden og kjentes svett ut som at han hadde grått en stund. Han roet seg fort og jeg satt med han på fanget og han lå bare og tittet på meg..så sovnet han etter en liten stund. Er så redd for at han kan ha tatt noe skade av å ligfe å gråte. Vet ikke hvor lenge han lå sånn :'( får vobdt inni meg av å tenke på det..stakkars lille vennen min. Noen som kan roe meg? :-(

Anonymous poster hash: 0f237...cea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skadet for livet vil jeg tro. Men bare slapp av, du har nok bv på døra straks.

Anonymous poster hash: f11f5...fe8

Skrevet

Nei, han har ikke tatt noe skade av det. Skjønner det er vondt for deg, men det er ikke sikker at han gråt i 20 min.

Skrevet

Nei, han har ikke tatt noe skade av det. Skjønner det er vondt for deg, men det er ikke sikker at han gråt i 20 min.

Takk for svar. Nei det er sant. Håper det. Mammahjertet vettu..sukk ;-)

Anonymous poster hash: 0f237...cea

Skrevet

Å Gud, du kommer til å få mange fine stunder fremover. Slapp av, værre ting skjer.

Anonymous poster hash: 324d1...3c3

Skrevet

Går nok helt fint :)

Hva med en babycall, så kan du ta han med deg?

Skrevet

herregud så hysterisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...