Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hvordan er lønna i butikkyrker? Og arbeidstider? På tide å finne på noe HELT annet kjenner jeg 😊 alltid drømt om å jobbe i lekebutikk/dyrebutikk, men vet ikke om det gir lønn til å leve av? Anonymous poster hash: f2ddf...35b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Jobber I klesbutikk, men har 193,90 kr i timen. Anonymous poster hash: f98ab...7d0
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Jeg har jobbet i lekebutikk, jobber i bokhandel nå, begge lønnet etter tariff. Tariffen ser du her, og jeg har full ansiennitet så jeg synes lønnen er helt ok egentlig (har tillegg for kveld og lørdag, jeg jobber en kveld i uken og hver fjerde lørdag) http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=723 Problemet er at man ikke har krav på tarifflønn, og den dyrebutikken som er på senteret jeg jobber lønner langt under tariff, faktisk 20 kr timen under tariff.... Anonymous poster hash: dbd86...a4e
3 i april Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Det kommer an på om butikken følger tariff eller ikke. Hvir gamnel du er og hvilen ansinitet du har. Vil anbefale deg og jobbe i en butikk med tariff avtake, da får du også tillegg for helg og kveld om du jobber nok timer i løpet av en mnd. Butikker uten tariffavtale har ofte dårligere timelønn og er uten tillegg for kveld og helg. Gå inn på butikksjef.no og sjekk under lønn da ser du hhvilken lønn ca du vil få om butikken følger tariff 😊
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Kommer ann på ansiennitet. Men man kan fint få min 180 kr pluss ub-tillegg. Årslønn rett under 400 000 ☺ Anonymous poster hash: 186a9...660
beachgirl Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Å shit..over 1000kr hvis du er 18???!!😃😃😃👍👍👍👍🙈👍😂😂😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå