Gå til innhold

Hva i alle dager er poenget med au pair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mor er hjemmeværende?

Nei hun er ikke syk, hun er bare skikkelig diva. Eldste på 3 er i barnehagen, mens baby er hjemme. Barna er mer med au pair enn med foreldrene. Virker som de bare er en del av ett glansbilde

Anonymous poster hash: 6d251...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget med en aupair er vel kulturutveksling.

Anonymous poster hash: b5c1f...f0a

Skrevet

Mulig familien ikke deler alle sine interne utfordringer med deg.

Skrevet

Folk kan bære på mye usynlige saker. Kjipt gjort av deg å dømme dem. (Med mindre de har en voksen au pair som har dratt fra egne barn for å forsørge familien. Da er det lov å dømme litt...)

Anonymous poster hash: 0a9da...a0b

Skrevet

Du får spørre dem og ikke oss.

Anonymous poster hash: 682e0...2db

Skrevet

Kanskje moren sliter med noe psykisk eller har narsissistisk eller borderline personlighetsforstyrrelser?

Jeg var au pair i en lignende familie.. Moren slet med mye rart og orker ikke å være sammen med egne unger. Hun sa foran barna sine at jeg aldri burde få barn fordi det var så forferdelig.

Flere år etterpå etter å ha studert psykologi tenker jeg at hun må ha hatt en personlighetsforstyrrelse.

Siden du sier diva tenker jeg umiddelbart narsissistisk. trist for alle involverte i såfall

Anonymous poster hash: 3561f...ba2

Skrevet

Jeg har en venninne som har au pair. Hun er hjemme på dagtid, men jobber 4 ganger I uka på etternidag/kveldstid og de trenger hjelp med oppfølging av barna, aktiviteter og sånt. De som IKKE vet at hun jobber på kveldene tror hun bare er lat. Slutt å dømme Hi!!!

Anonymous poster hash: cda55...5ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...