Gå til innhold

PepsiMax, et STORT hverdagsproblem blitt!!!!???!!!

Anbefalte innlegg

Eg slite sååå enormt med å holda meg vekke fra pepsimax. Prøvd å slutte siden januar, pga eg viste at eg trengte lang tid på å slutte. Nå når eg e blitt gravid, klare eg fremdeles ikkje å slutte. Prøvd flere gonger over perioder på dagar/uker, og eg e rett og slett avhengig. Får vondt i hodet, humørsvingninger så det holde, og enormt sug etter pepsimax. Ja, eg har prøvd...og eg e viljesterk...men lurte på om dåkkår andre har noen tips t kuttene ned eller ingenting i det hele tatt... Har så lyst å klare det... ;-) ja, for noen er det sikkert BARE BARE...hehe, men ikkje for meg desverre...

Fortsetter under...

Jeg sluttet med snus nå, og det eneste som hjelper for å holde seg unna er å si til seg selv at hvis jeg tar en snus dør babyen i magen. Overdrivelse og skremselspropaganda gjør susen for meg i alle fall! :nosmoking: (vet jo at den ikke gjør det, men øker sannsynligheten for spontanabort, ikke en risiko jeg er villig til å ta). 

Kanskje denne artikkelen hjelper: http://forskning.no/forebyggende-helse-mat-og-helse-svangerskap-sykdommer/2013/02/gravide-bor-drikke-sa-lite-kaffe-som

Store mengder koffein (som det er i Pepsi max) kan gjøre at barnet får lav fødselsvekt, samt alle tilleggsproblemene dette medfører. Har du virkelig _så_ lyst på Pepsi max?

Lest artikkelen nå ;-) eg ane ikkje koffer eg, men logikken seie avhengighet. Eg personligt vil hellår drikka vann ;-) Kanskje eg kan holda meg t ein liten pepsimax box t dagen i beg, istedenfor 3-5 boxar t dagen. Så kutta det heilt ut ;-) prøve kvar dag eg. Klart eg ikkje vil noe ska gå utover spirå/fosteret/babyen... !!!! Ska klara detta eg!!!!

Begynte dagen med et vannglass idag ;-) dagen idag går nok fint, dagen imårå må eg virkeligt væra sterke... Ikkje det letteste når man er på ferie, og har vært i Tyskland å handla boxar og brett med pepsimax...men lar det væra t resten av familien...SKA KLARA DETTA!! Ha ein strålandes dag ifra Danmark! Her e det sol og skyfri himmel.

Annonse

Drakk to boxar pepsimax idag. Ny start imårå.

Hannepålandet; drakk ein 0,5l battery Remix flere ganger i ukå. Kutta den tvert. Aldri røykt eller snust, så Pepsi Max e min store last. Men ska klara detta heilt. Komme hjem t Norge imårå ;-)

Endret av *Daim*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...