Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Barna våre er fra åtte år og oppover å jeg har tydeligvis glemt hvordan det er å ha små og hvor krevende det kan væré!! Vi har vært på tur med barn i alle aldre nå, men de fra 16 måneder- 3 år er "verst". Hver morgen mellom 05-06 har hele huset stått på hodet for at de små har vært våkene og hoiet å skreket. Hjelper lite å si hysj for det kan de jo ikke så greit nok. Alt som står på bord blir "ryddet" eller slengt i gulvet, vi med større barn er jo vant til at ting får stå i fred igjen, men bare å gå å hente noe på kjøkkenet så er boka, maten, telefonen eller hva enn det var som ble satt igjen forsvunnet, knust eller siklet på... Bagger, kofferter, vesker og ryggsekker må settes høyt opp eller lukkes eller så er de tomt på hodet. Synes litt synd på de store barna som måtte inkludere de små i leken hele tiden, ikke mye ferie på dem heller, men da har vi prøvd oss på enn sånn ferie så kan vi gjøre det litt annerledes neste år. Heldigvis glemmer man fort hvor krevende og påpasselig man måtte være og det er uberdeilig å komme hjem å bare synke ned i sofaen uten å måtte tenke på alt som må lukkes, flyttes og sikres for små barnehender!! Anonymous poster hash: ae968...62b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Barna våre er fra åtte år og oppover å jeg har tydeligvis glemt hvordan det er å ha små og hvor krevende det kan væré!! Vi har vært på tur med barn i alle aldre nå, men de fra 16 måneder- 3 år er "verst". Hver morgen mellom 05-06 har hele huset stått på hodet for at de små har vært våkene og hoiet å skreket. Hjelper lite å si hysj for det kan de jo ikke så greit nok. Alt som står på bord blir "ryddet" eller slengt i gulvet, vi med større barn er jo vant til at ting får stå i fred igjen, men bare å gå å hente noe på kjøkkenet så er boka, maten, telefonen eller hva enn det var som ble satt igjen forsvunnet, knust eller siklet på... Bagger, kofferter, vesker og ryggsekker må settes høyt opp eller lukkes eller så er de tomt på hodet. Synes litt synd på de store barna som måtte inkludere de små i leken hele tiden, ikke mye ferie på dem heller, men da har vi prøvd oss på enn sånn ferie så kan vi gjøre det litt annerledes neste år. Heldigvis glemmer man fort hvor krevende og påpasselig man måtte være og det er uberdeilig å komme hjem å bare synke ned i sofaen uten å måtte tenke på alt som må lukkes, flyttes og sikres for små barnehender!! Anonymous poster hash: ae968...62b Glemte helt, bare stillheten er også bare helt herlig å få nyte!! Små barn skriker jo nesten hele tiden!! Anonymous poster hash: ae968...62b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Sikkert avslappende med store barn, jeg har alt fra 1,5 til 7 år, 3 stk. Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det du skriver mtp alt må gjemmes eller lukkes og sikres:) kanskje jeg er heldig med minste som sover til 09 eller lenger hver dag og som roer seg med en bok. Anonymous poster hash: 08427...2b3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Enig har en 7 åring , var i syden med ett vennepar , de har en på 7 og en på 3, de to på 7 år merket man nesten ikke . Han på 3 år , hørtes , veldig godt også ... Anonymous poster hash: ee26c...1c4
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 HeHe.ja jeg skjønner det godt. Her har jeg en på. 7 og to på 20 mnd. Ungen på 7, merker jeg ikke, Men tvilingene derimot. Hyling, krangling, roting og utforsking høyt og lavt. Alltid konkurranse om mammas fang hele tiden. Kjenner det skal bli godt når de blir større... Anonymous poster hash: 3ed6e...4d5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Jepp. Akkurat slik er det. Har et par av de minste og gleder meg til de blir litt større. Samtidig er de herlige da. Stabber rundt i bleien, lærer nye ting og ord hver dag, sender slengkyss når de ser deg og henger rundt halsen når de er slitne. Hver alder har sin sjarm, og sine bakdeler Anonymous poster hash: a267a...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå