Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hvor stort hus har du og hva betaler du? Er du fornĂžyd etter at de har vasket huset ditt? Hva er du ikke fornĂžyd med? Er det noe de ikke vasker (bak sofa, under seng, dusjen osv?), hva er vanlig? Â Â Â Hadde vĂŠrt fint Ă„ hĂžrt deres erfaringer. Â Anonymous poster hash: 9080f...4da
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Svart. Har avtale om stÞvtÞrking, gulv, alt pÄ kjÞkken og bad. Betaler 500 pr gang, men den summen har hun fÄtt i 3 Är nÄ sÄ hun vil vel ha mer snart. 117 kvadrat. Vasker helt greit, ikke kjempeimponert men det blir gjort tilfredsstillende.  Anonymous poster hash: 837ad...316
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Han en som fÄr 200/timen - det er hvit betaling. Hun vasker 6 timer per uke - huset er3240  kvadrat. Hun er veldig grundig og gjÞr det kjepefint. Syns det er litt mye penger, men det er verd det, og det er fint for henne Ä fÄ alle rettigheter osv nÄr det er hvitt arbeid, Anonymous poster hash: 50988...506
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015  Han en som fÄr 200/timen - det er hvit betaling. Hun vasker 6 timer per uke - huset er3240 kvadrat. Hun er veldig grundig og gjÞr det kjepefint. Syns det er litt mye penger, men det er verd det, og det er fint for henne Ä fÄ alle rettigheter osv nÄr det er hvitt arbeid,  Anonymous poster hash: 50988...506 3240 kvadrat? Bor du pÄ Slottet?   Anonymous poster hash: 63650...c89
Tyra79 Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Han en som fÄr 200/timen - det er hvit betaling. Hun vasker 6 timer per uke - huset er3240  kvadrat. Hun er veldig grundig og gjÞr det kjepefint. Syns det er litt mye penger, men det er verd det, og det er fint for henne Ä fÄ alle rettigheter osv nÄr det er hvitt arbeid, Anonymous poster hash: 50988...506 Det mÄ jeg si er meget effektivt!! 3240kvm pÄ 6 timer! Hadde tatt vÄrt hus pÄ noen minutt da;-)!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Betaler 600 svart. Hun er her i 4 t og vasker ca 200 kvm. Vasker tilfredsstillende, og bedre enn jeg ville gjort i en travel hverdag. Blir fort slik at jeg tenker at jeg fÄr bare dra over fort nÄ, og sÄ tar jeg det grundigere neste gang... Yeah right! Var mer fornÞyd med henne vi hadde der vi bodde fÞr, hun var meget nÞye, men dette er absolutt bra nok.  Er veldig fornÞyd med Ä ha vaskehjelp. Det er deilig Ä vite at alle flater og bad blir tatt ordentlig hver 14. dag, da kan jeg med god samvittighet bare dra fort over ved behov utenom. Hvis du vurderer vaskehjelp vil jeg si at noe av det viktigste er Ä hÞre med venner og kjente om de han noen Ä anbefale, jeg syns det er greit siden disse menneskene faktisk gÄr rundt i hjemmet ditt nÄr du ikke er hjemme.  Anonymous poster hash: a54d6...1a5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015  Han en som fÄr 200/timen - det er hvit betaling. Hun vasker 6 timer per uke - huset er3240  kvadrat. Hun er veldig grundig og gjÞr det kjepefint. Syns det er litt mye penger, men det er verd det, og det er fint for henne Ä fÄ alle rettigheter osv nÄr det er hvitt arbeid, Anonymous poster hash: 50988...506 Det mÄ jeg si er meget effektivt!! 3240kvm pÄ 6 timer! Hadde tatt vÄrt hus pÄ noen minutt da;-)!  Oj! Det var selvfÞlgelig feil - det er pÄ 230. hehe  Anonymous poster hash: 50988...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ